اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه برنامه‌های دهه برائت صورت می‌گیرد

اجرای ویژه برنامه‌های جشنواره شیطانک‌ها در مدارس شهرری

طرح شیطانک‌ها همزمان با دهه برائت به‌ همت فرهنگسرای ولاء در مدارس ناحیه 2 شهرری برگزار می‌شود.

اجرای ویژه برنامه‌های جشنواره شیطانک‌ها در مدارس شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رضا موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح ویژه ‌برنامه‌های جشنواره شیطانک‌ها در مدارس شهرری اظهار داشت: جشنواره شیطانک‌ها برنامه‌ای ویژه که به‌همت فرهنگسرای ولاء و با مشارکت معاونت پرورشی تربیت بدنی ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرری برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 گفت: این جشنواره به مناسبت فرارسیدن 13 آبان‌ماه با موضوع‌های متنوعی شامل اقتدار و عزم ملی ایران، مظلومیت ایران در برابر جبهه‌های استکبار و صهیونیست و پیشرفت‌های علمی ایران در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای ولاء عنوان کرد: این جشنواره در قالب کارگاه‌های ماکت‌سازی و حجم‌سازی توسط دانش‌آموزان مقطع دوره اول دبیرستان در مدارس دخترانه و پسرانه از جمله حکمت، غفاری، امام حسن عسگری (ع)، تیزهوشان حضرت زینب (س)، هنرستان قدس، مدرسه راضیه شکرایی صورت خواهد گرفت.

موسوی در ادامه گفت: ماکت‌های درست شده توسط دانش‌آموزان مدارس در همایش روز 13 آبان‌ماه به ‌نمایش در خواهد آمد.

وی با اشاره به ماکت مدرسه شهید غفاری عنوان کرد: مدرسه شهید غفاری هواپیمای مسافربری ایران را نمایش می‌دهد که ناو آمریکایی زده است.

مدیر فرهنگسرای ولاء با اشاره به آخرین ماکت گفت: مدرسه راهنمایی امام حسن عسگری (ع) در نظر دارد درخت نماد کهن‌سالی و قدمت که در اینجا به معنی ایران است و اتفاقاتی مانند پیشرفت‌ها و مظلومیت‌ها و ... ایران که در این چند وقت رخ داده است بر روی تنه این درخت نشان داده می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های 13 آبان که در مدارس برگزار می‌شود پخش کلیپ‌هایی از جشنواره فیلم معمار است.

مدیر فرهنگسرای ولاء عنوان کرد: این برنامه با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در مدارس منتخب دبیرستانی به اجرا در خواهد آمد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 افزود: پخش منتخب کلیپ‌های مستند از جشنواره معمار با موضوعات متنوع و مرتبط با یوم‌الله 13 آبان‌ماه از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

موسوی با اشاره به برنامه‌های بعدی این جشنواره عنوان کرد: این برنامه نیز از مجموعه برنامه‌های 13 آبان است که در شهرری در مدارس دخترانه و پسرانه دبیرستانی در نهم آبان‌ماه از ساعت 9 صبح در مدرسه دخترانه فرزانگان و حضرت زینب (س) و در بوستان ماهور دولت‌آباد شهرری به‌صورت یک جنگ شادی با ریزبرنامه‌های کلیپ، نمایش عروسکی، پرده‌خوانی (مرشد میرزاعلی)، نماهنگ و مسابقه برگزار می‌شود.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 افزود: این برنامه برای روز دوم، سه‌شنبه هفتم آبان‌ماه در هنرستان قدس واقع در میدان نماز، خیابان امام حسین، خیابان خانلری از ساعت 10 تا 11:30 برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به توضیحات برنامه افزود: این برنامه توسط یک کامیونت مجهز به استیج و سن و کلیه تجهیزات اجرایی در مدارس نامبرده شده مستقر و مجری برنامه و گروه‌های هنری برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهند کرد.

موسوی با اشاره به مکان‌هایی که پخش فیلم خواهد داشت، گفت: سه‌شنبه هفتم آبان‌ماه در مدرسه امام حسن عسگری (ع) و مدرسه شهید غفاری، یکشنبه 12 آبان‌ماه در مدرسه فرزانگان زینب و کتابخانه 13 آبان، شنبه 11 آبان‌ماه در مدرسه شاهد نجمیه، دوشنبه 13 آبان‌ماه، 14 آبان‌ماه، 15 آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) فیلم‌های 444 روز، صدای انقلاب، بابا آمد، بنیاد دفاع از دموکراسی، آذرخش در قالب مستند و پرواز تا بی‌نهایت، سوپر هایتک، پرواز غریب، ناو وینسس در قالب انیمیشن و فیلم خاورمیانه در قالب نماهنگ پخش خواهد شد.

وی در ادامه با توجه به موضوعات فیلم‌ها عنوان کرد: این فیلم‌ها با موضوعات مختلف از جمله تاریخ انقلاب اسلامی، جنگ نرم، بیداری اسلامی و تاریخ انقلاب برگزار می‌شود.

موسوی در پایان ذکر کرد: جشنواره در روز اول ششم‌آبان ماه از ساعت 10 تا 11:30 در مدرسه فرزانگان زینب (تیزهوشان) پایین‌تر از میدان هادی ساعی، خیابان هلال‌احمر شهرری، در خیابان کنار مدرسه برگزار شده است.

انتهای پیام/2462/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول