اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شوشتر:

شهردار شوشتر توان اجرایی ندارد/حتی کف انتظارات شورا برآورده نشده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهردار شوشتر توان اجرایی کافی برای مدیریت شهری را ندارد.

شهردار شوشتر توان اجرایی ندارد/حتی کف انتظارات شورا برآورده نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ابراهیم محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: شهردار شوشتر توان اجرایی ندارد و باید در این باره چاره‌اندیشی کرد.

وی با اشاره به اینکه تثبیت شهردار کار اشتباهی بود، گفت: تثبیت شهردار در روز نخست، کار اشتباهی بود و به این اشتباه اعتراف می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه نباید بسیاری از مسائل را فراموش کنیم، گفت: بسیاری از ایده‌آل‌ها می‌پرسند، ولی باید گفت حتی «کف انتظارات شورای شهر برآورده نشده است» و باید برای اصلاح امور فکری اساسی کرد.

محمودی‌کوهی با اشاره به مشکلات موجود در شهر شوشتر افزود: متاسفانه شهردار شوشتر اصلا به شهر اشراف ندارد و حتی به نیروهای انسانی موجود در شهرداری نیز اشراف ندارد و بهتر است بگوئیم که وی در چنگال نیروهایش است.

وی با اشاره به ضعف‌های زیاد موجود در شهرداری شوشتر گفت: شهردار تلاش دارد ضعف‌های خود را به گردن نیروهای شهرداری بیاندازد و در این زمینه به یک‌باره 12 نیروی شهرداری را از سمت خود جابه‌جا کرد، ولی نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در جا به ‌جایی‌هایی که انجام شده، در مدت 27 ماه حضور شهردار در این سمت برخی نیروهای متخصص شهرداری هشت بار از سمت‌های خود جابه‌ جا شده‌اند و بار دیگر نیز این افراد در روزهای گذشته جا به ‌جا شده که این نوع رفتار اصلا مورد تائید نیست.

وی افزود: در شهرداری شوشتر مدت زمان عمر مدیریت کمتر از چهار ماه است و به این دلیل بسیاری از نیروها به فعالیت خود اشراف ندارند و این اتفاق بسیار خطرناک است.

محمودی‌کوهی خاطرنشان کرد: شهردار شوشتر اصلا اجرایی نیست و در بسیاری از مسائل از نیروهای تحت امر پایین‌تر است و این برای مدیریت شهرداری بسیار بد است.

وی تاکید کرد: شهردار شوشتر توانایی استفاده از توان فنی‌مهندسی شهرداری شوشتر را ندارد و این مهم باید اصلاح شود و شورای شهر در این زمینه هیچ کاری نکرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شوشتر در پایان گفت: شهردار با فرافکنی در حال پوشش ضعف‌هاست و شورای شهر نیز در همه مسائل به شهردار وقت می‌دهد و این اتفاق باعث شده تا نظارت بر امور شهرداری با مشکل مواجه شود.

انتهای پیام/72006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول