اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان خبر داد

تیم‌داری ذوب‌آهن در لیگ دسته یک والیبال

پس از موافقت باشگاه ذوب‌آهن با حضور تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر، قرار است این باشگاه در لیگ دسته یک مردان نیز تیم‌داری کند.

تیم‌داری ذوب‌آهن در لیگ دسته یک والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با حضور تیم والیبال این باشگاه در مسابقات لیگ دسته یک موافقت کرد.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با تلاش نایب رئیس هیئت والیبال استان اصفهان و تمایل بازیکنان والیبال اصفهان مقرر شد، باشگاه ذوب‌آهن برای حضور در لیگ دسته یک تیم بدهد.

محمد رجالی با بیام اینکه تیم‌داری ذوب‌آهن در لیگ دسته یک والیبال خبر خوبی برای بازیکنان بومی است، ادامه داد: تیم‌داری ذوب‌آهن این فرصت را فراهم می‌سازد تا این بازیکنان در شهر خودشان به فعالیت ورزشی بپردازند.

وی تصریح کرد: هیئت والیبال نیز به باشگاه ذوب‌آهن قول داده تا هرگونه همکاری مورد نیاز را انجام بدهد تا این تیم بتواند با قدرت در لیگ شرکت کند.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان اضافه کرد: والیبال استان تلاش کرده تا با برگزاری مسابقات آتیه‌سازان و لیگ نوجوانان و مسابقات ساحلی مردان و بانوان شرایط حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان به والیبال را در میدان ورزش فراهم کند.

وی با بیان اینکه تاکنون اصفهان در تیم ملی مردان و زنان تا این اندازه ملی‌پوش نداشته است، تاکید کرد: در تیم ملی والیبال بزرگسالان سه بازیکن امیرغفور، علی مباشری و غلامی را داریم، محمدجواد معنوی کاپیتان تیم ملی نوجوانان است که به همراه نصر برای تیم ملی جوانان نیز بازی می‌کند، در تیم ملی بانوان نیز چهار بازیکن و یک نفر در کادر فنی داریم.

رجالی افزود: کسب مقام‌های نخست در مسابقات قهرمان کشوری جوانان و امیدهای کشور توسط تیم بانوان اصفهان حکایت از رشد والیبال بانوان اصفهان دارد که با برنامه‌ریزی هیئت در یک سال اخیر حاصل شده است و امیدواریم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول