اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی بین 16 تیم

حریفان سفیر قم در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال کشور مشخص شدند

دبیر هیئت والیبال استان قم از مشخص شدن حریفان تیم سفیر قم در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حریفان سفیر قم در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال کشور مشخص شدند

سید جواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تیم والیبال سفیر به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر به صورت منظم تمرینات خود را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: حریفان تیم سفیر قم نیز بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون والیبال در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور مشخص شده‌اند و این تیم در گروه دوم مقدماتی با حریفان خود پیکار خواهد کرد تا شانس صعود به پلی‌آف را به دست بیاورد.

دبیر هیئت والیبال استان قم عنوان کرد: رقبای تیم سفیر قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول والیبال کشور تیم‌های مناطق نفت‌خیز، شمش فولاد خزر گنبد، روژین‌تاک کرمانشاه، شهرداری جوان ارومیه، شهرداری دزفول، کاله جوان و شهرداری ملکان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم سفیر قم برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها تلاش می‌کند و چون حریفان این تیم مشخص شده‌اند، مربیان با شناخت از رقبا تمرینات این تیم را طراحی کرده و به اجرا می‌گذارند.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: بعد از حضور خوب تیم سفیر قم در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امیدواریم که این تیم با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و تجربیات گران‌بهایی که از رقابت‌های دوره قبل کسب کرده امسال در لیگ دسته اول درخشش خوبی داشته باشد.

وی عنوان کرد: از سال 1390 تیم والیبال هلال احمر قم گام به بازی‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور گذاشت و در سال 1391 نیز تیم والیبال سفیر با حمایت‌های ارزشمند مدیران مجموعه سفیر وارد لیگ دسته والیبال کشور شد و امسال دومین حضور تیم سفیر را در پیش داریم.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که اولویت کار و تلاش برای توسعه والیبال قم را سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه قرار داده‌ایم، حضور در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در 2 سال گذشته موجب شد تا جوانان ارزشمند و با استعداد والیبال قم ارزش‌های خود را به نمایش بگذارند و حتی 2 تن از والیبالیست‌های جوان قم به تیم ملی جوانان نیز دعوت شوند.

وی اظهار داشت: این رشته ورزشی در استان قم هم استعدادهای بسیار خوبی در بین نوجوانان و جوانان دارد و هم این‌که از قابلیت و ظرفیت داشتن یک تیم قوی در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برخوردار است و مطمئناً با افزایش تجربه بازیکنان و برخورداری از کادر فنی مجرب، این تیم می‌تواند امسال یکی از مدعیان باشد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول