اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

باید افراد شایسته را در جایگاه خودشان قرار دهیم

استاندار گلستان گفت: نخستین گام ما چیدمان نیروهاست، یعنی با عقل جمعی افراد شایسته را در جایگاه خودشان قرار دهیم.

باید افراد شایسته را در جایگاه خودشان قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ حسن صادقلو در دیدار با هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با تأکید بر اصل خرد جمعی اظهار داشت: اینجانب نیازمند خرد جمعی در همه حوزه‌ها هستم و از این رو به تک تک شما نیاز دارم.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب مدیران صنعتی نظرات اتاق لحاظ خواهد شد، عنوان کرد: برای خروجی مناسب در فعالیت‌ها اگر اینجانب به سراغ شما نیامدم شما تذکر بدهید، از هم قهر نکنیم و شما هم اجازه بدهید تا از کارتان انتقاد شود و تذکر بدهیم.

صادقلو ضمن تأکید بر حضور مؤثر بخش خصوصی خواستار تنظیم مناسب جلسات و نشست‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت، ورود اعضاء هیئت نمایندگان به کارگروه‌ها، لزوم ارائه آمار درست و صحیح، تشکیل اتاق فکر و ... شد.

هفتمین استاندار گلستان با بیان ایجاد «فرصت‎سازی» توسط دولت، گفت: امیدوارم دست به دست هم دهیم و با این ظرفیتی که شما دارید، به نحو احسن هویتی به آینده استان ببخشیم.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان نیز با ابراز تشکر از امکان دیدار حضوری با استاندار گلستان و ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت اتاق، میزان تولید، صادرات، واردات و مشکلات فراروی تجارت استان گفت: تقاضای ما از استاندار این است که در انتخاب مدیران صنعتی و اقتصادی با توجه به بعد کارشناسی موضوع، نظرات اتاق را جویا شود تا مانند گذشته شاهد صدمات نباشیم.

حمید دامغانی همچنین به مزیت‌های مرزی و هوایی گلستان اشاره کرد و با تأکید بر اهمیت نقش سفرا و رایزنان بازرگانی در بازارهای هدف افزود: انتخاب سفرا و رایزنان بازرگانی در بازارهای هدف به منظور برقراری ارتباط و عقد قراردادهای دو یا چندجانبه بسیار حائز اهمیت است و از این رو لزوم ارتباط با وزیر امور خارجه توسط استاندار را می‎طلبد.

در این دیدار هر یک از اعضای هیئت نمایندگان با معرفی خود و زمینه فعالیت اقتصادی در بحث و گفت‌وگوهای دوسویه شرکت کردند و به تشریح شرایط تجاری و اقتصادی استان و بیان خواسته‌ها‌ پرداختند.

انتهای پیام/2307/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول