اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تاسیسات تامین آب از دریای مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

حوضچه با قدرت آب‌دهی 25 هزار مترمکعب بر ساعت برای تامین آب مجتمع گازی

مسئول تاسیسات تامین آب از دریای مجتمع گاز پارس جنوبی از تامین آب دریا برای مجتمع گازی با حوضچه با قدرت آب‌دهی 25 هزار مترمکعب بر ساعت خبر داد.

حوضچه با قدرت آب‌دهی 25 هزار مترمکعب بر ساعت برای تامین آب مجتمع گازی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حمید صادقی پیش از ظهر امروز در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: تامین آب مجتمع گازی اهمیت بسیار زیادی دارد و تلاش ارزنده‌ای برای این مهم انجام شده است.

مسئول تاسیسات تامین آب از دریای مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: نخستین حلقه‌ تولید هر پالایشگاه از واحد آبگیر شروع می‌شود و هر‌گونه نارسایی در امر آب‌رسانی می‌تواند چرخه تولید پالایشگاه مربوطه را با مشکل مواجه کند که از این حیث این واحد همواره نقشی حیاتی در تولید پایدار کل مجتمع داشته است.

صادقی تصریح کرد: واحد آبگیر پارس جنوبی با حوضچه‌ای به قدرت آب‌دهی 25 هزار متر مکعب بر ساعت، تامین‌کننده‌ آب دریا برای پالایشگاه‌های اول تا پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی و از نظر سازمانی زیر مجموعه پالایشگاه اول است.

وی افزود: تعمیرات اساسی در این واحد برای تجهیزات آب‌رسانی هر فاز به صورت مجزا و هم‌زمان با دوره تعمیرات اساسی پالایشگاه مربوطه برنامه‌ریزی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: از جمله اقدامات انجام گرفته در دوره تعمیرات اساسی سال 92 می‌توان به تعمیر و تعویض شیرهای دستی و موتوردار 20 و 24 اینچ در خروجی پمپ‌ها، بازرسی و تعمیر فیلترهای 500 میکرونی، تعویض لرزه‌گیرهای 20 و 24 اینچ در خروجی پمپ‌ها، تعویض شیر 36 اینچ در هدر خروجی فازهای 4و5، انجام PPM در تجهیزات ایستگاه‌های برق، انجام PPM‌های ابزاردقیق که هر کدام تاثیر به‌سزایی در تولید پایدار و مطمئن در طول سال خواهد داشت.

صادقی یادآور شد: واحدهای برنامه‌ریزی، تعمیرات و بهره‌برداری در انجام تمامی کارهای واحد آبگیر تلاش کرده‌اند که شایسته تقدیر هستند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول