اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دیدار با آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

پرداخت مطالبات بیمه‌ای به روز شده است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در مورد طرف‌های قرارداد بیمه تامین اجتماعی، برای نخستین بار پرداخت مطالبات را به‌روز کرده‌ایم تا دفترچه‌ها اعتبار بیشتری داشته باشند.

پرداخت مطالبات بیمه‌ای به روز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید تقی نوربخش پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان این‌که 93 هزار نفر از طلاب حوزه‌های علمیه در قم و سایر نقاط زیر پوشش خدمات بیمه‌ای هستند، اظهار داشت: حدود 37 میلیون نفر از مردم ایران نیز از این خدمات استفاده می‌کنند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی ماموریت‌های سنگینی دارد چراکه خدمات بیمه‌ای را از زمان تولد تا پس از مرگ بر عهده می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی، عنوان کرد: سعی کرده‌ایم وضعیتی نسبتاً مناسب را برای مردم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: طی مدتی که مسئولیت سازمان را بر عهده گرفته‌ام چند کار مهم صورت گرفته؛ داروهای بیماران صعب‌العلاج تقریباً به صورت رایگان توزیع می‌شود و فرانشیز داروهای بیماران سرطانی نیز از 30 به 10 درصد کاهش یافته است.

نوربخش با بیان این‌که از این پس تمام فرزندان یک خانواده زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: تمام این اقدامات در راستای تامین امنیت و آرامش خاطر برای مردم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر بهره‌مندی از نظرات علما و مراجع تقلید در حوزه سلامت جامعه گفت: درصدد هستیم از این رهنمودها در ادامه مسیر به خوبی استفاده کنیم تا خدماتی کامل و جامع به اقشار مختلف ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در مورد طرف‌های قرارداد بیمه تامین اجتماعی، برای نخستین بار پرداخت مطالبات را به‌روز کرده‌ایم تا دفترچه‌ها اعتبار بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/78004/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول