اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

داروی بیماران سرطانی رایگان توزیع می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس تصمیمی که اخیراً اتخاذ شده داروی بیماران سرطانی تقریباً رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

داروی بیماران سرطانی رایگان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید تقی نوربخش پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این‌که نیمی از مردم کشور زیر پوشش خدمات این سازمان هستند، اظهار داشت: خدمات تامین اجتماعی بیشتر شامل اقشار آسیب‌پذیر است.

وی افزود: خدمات تامین اجتماعی بسیار وسیع بوده و از زمان تولد تا مرگ را در بر می‌گیرد و بر روی معیشت مردم هم تاثیرگذار است؛ بر همین اساس استفاده از رهنمودهای علما و مراجع تقلید به منظور ارائه خدمات بهتر ضروری است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان این‌که کاستن از مشکلات و افزایش رضایت‌مندی عمومی هدف اصلی این سازمان است، گفت: منابع اصلی مالی سازمان از میان مردم جمع‌آوری می‌شود و سعی داریم در شرایط اقتصادی حال حاضر کاری کنیم که فشاری بر مردم وارد نشود.

وی ادامه داد: بر اساس قراردادی که با وزارت رفاه و تامین اجتماعی داریم بسیاری از داروهای بیماران صعب‌العلاج زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

نوربخش با بیان این‌که تا یک ماه گذشته قانونی مبنی بر پرداخت هزینه اضافه برای پوشش بیمه‌ای فرزندان سوم به بعد وجود داشت، گفت: بخشنامه‌ای به منظور حذف این بند قانونی صادر شده و از این پس مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: استفاده از راهنمایی‌های علما و مراجع تقلید در ادامه کار این سازمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/78004/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول