اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان تصریح کرد

لزوم احداث پل هوایی برای تامین امنیت دانش‌آموزان ریگانی

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان گفت: احداث پل هوایی در بلوار اصلی شهر ریگان برای تامین امنیت جان 400 دانش‌آموز الزامی است.

لزوم احداث پل هوایی برای تامین امنیت دانش‌آموزان ریگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد صادق دادالله‌پور صبح امروز در جلسه شورای ترافیک اظهار داشت: احداث پل هوایی در بلوار اصلی شهر ریگان برای نجات جان 400 دانش‌آموز الزامی است.

وی بر اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک شهرستان ریگان تاکید کرد و بیان داشت: یکی از ضروریات در شهر ریگان ایجاد پل هوایی در محل عبور دانش‌آموزان است، ‌زیرا امنیت جان بیش از 400 دانش‌آموز با عبور از بلوار اصلی شهر ریگان واقع در جاده ترانزیتی ریگان ـ چابهار در خطر است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان افزود: نصب تابلو در سطح شهر با توجه به اینکه کمیته نامگذاری در شهرستان ریگان برگزار شد به زودی اجرایی می‌شود.

دادالله‌پور ابراز داشت: رفع نقاط حادثه‌خیز در شهرستان ریگان یکی از ضروریات است که این نقاط باید هر چه سریعتر مرتفع شود.

وی سه‌راه فتحیه بخش گنبکی شهرستان ریگان را یکی از نقاط حادثه خیز برشمرد و ابراز داشت: در این سه‌راهی چند حادثه روی داده است که نیاز به ساماندهی دارد.

دادالله‌پور از وجود نقاط حادثه‌خیز چاه‌ملک، شیرآباد و عباس‌آباد رودشور در شهرستان ریگان خبر داد و افزود: این نقاط با امکانات موجود در شهرستان ریگان برطرف می‌شود.

وی از کشت و زرع کشاورزان در نزدیکی کمربندی‌های راه‌های روستایی شهرستان ریگان خبر داد و افزود: در اسرع وقت حریم این جاده‌ها مرتفع می‌شود.

دادالله‌پور از احداث بزرگترین میدان شرق استان کرمان در ورودی شهر ریگان با نام ولایت خبر داد و عنوان کرد: در این میدان ماکت بلندترین تپه‌های شنی دنیا و ماکت مقبره شاه خورشید ریگان به عنوان تنها اثر تاریخی ریگان نصب می‌شود.

در ادامه این نشست رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان گفت: به زودی کمربندی‌های روستاهای سلطان‌آباد، میرآباد، رحمت‌آباد و عباس‌آباد سردار که دارای جاده‌های غیراستاندارد هستند، روکش آسفالت می‌شود.

مسلم قادری از نصب علائم هشداردهنده در راه‌های روستایی ریگان خبر داد و افزود: تمام حریم‌های جاده‌ای روستایی در ریگان ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/80014/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول