اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان شمالی:

جشنواره کشوری امام‌المتقین(ع) در خراسان شمالی برگزار می‏شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: جشنواره کشوری امام‌المتقین علیه‌السلام به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان و با حمایت ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در کانون‌های مساجد این استان برگزار می‌شود.

جشنواره کشوری امام‌المتقین(ع) در خراسان شمالی برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان اظهار کرد: جشنواره کشوری امام‌علی علیه‌السلام در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان و با حمایت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی برگزار می‌شود.

شیرازیان با بیان اینکه این جشنواره ملی در 6 بخش مختلف برگزار می‌شود، گفت: بخش‌های مختلف این جشنواره از عید غدیر امسال آغاز شده و تا عید غدیر سال 93 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: تقدیر از برترین جشن‌های مردمی عید سعید غدیر (برنامه‌های مسجد محور) از بخش‌های این جشنواره است که در این بخش سه کانون فرهنگی و هنری برتر از هر استان به دبیرخانه این جشنواره در استان لرستان معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره پس از ارزیابی آثار رسیده از استان‌های کشور از هر استان یک کانون را مورد تقدیر قرار خواهد داد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: شرکت‌کنندگان در بخش حفظ زیارت امین‌الله با حفظ متن عربی و فارسی می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه روان‌خوانی، صحیح خوانی، رعایت اعراب، صوت و لحن مناسب، نحوه قرائت و درک مفاهیم کلیدی زیارت از موارد ارزیابی خواهند بود، گفت: انتخاب نفرات برتر هر استان توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آن استان هم‌زمان با مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان سال 93 صورت خواهد گرفت.

شیرازیان برگزاری مسابقه تهیه و تدوین کتاب 40 حدیث علوی را دیگر بخش این جشنواره خواند و افزود: این بخش ویژه گروه سنی 9 الی 16 سال و 16 سال به بالا برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری مسابقه مفاهیم خطبه غدیر، مسابقه کتاب‌خوانی، مسابقه عکاسی و مسابقه تهیه و تدوین کتابچه 40 حدیث علوی از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار در بخش‌های جشنواره تا 11 ذی‌القعده سال 93 (مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در سال 93) است.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول