اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تشریح برنامه‌های مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی

با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان برنامه‌های مراسم یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی تشریح شد.

تشریح برنامه‌های مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی با ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان مربوطه در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه هر کدام از مسئولان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری مراسم باشکوه این عالم ربانی پرداختند.

امین کمالوندی مدیر‌کل ارشاد‌ اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با پیشنهاد برگزاری نمایشگاه عکس و دست نوشته‌های آیت‌الله ملک‌حسینی در محل برگزاری مراسم اشاره کرد و اظهار کرد: قریب به 80 قطعه عکس و 70 دست‌نوشته که با هماهنگی دفتر بیت آیت‌الله ملک‌حسینی صورت گرفته آماده به نمایش گذاشتن در مراسم سالگرد این فقید عالم است.

رضا پارسیان‌نژاد رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نقطه عطف برگزاری باشکوه مراسم یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی را حضور مردم عنوان کرد و گفت: از برنامه‌های مهم قابل اجرا در این مراسم توزیع و پخش کتاب این فقید دانشمند بوده که تا پنج‌شنبه جاری در دو هزار جلد به چاپ رسیده و به استان وارد می‌شود.

نماینده صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تأکید بر این که برنامه‌ای برای بیان شخصیت آیت‌الله ملک‌حسینی از زبان علما و فضلا از سیمای استانی در نظر گرفته شده، گفت: در ایام نزدیک به سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی اقامه نمازها و سخنرانی‌های آرشیو شده از سیمای استانی پخش می‌شود.

در بخشی دیگر از جلسه فتاح محمدی به تشریح وظایف دستگاه‌ها در برنامه کلی که در مرکز استان برگزار می‌شود، پرداخت و گفت: مخابرات به صورت پیامکی اطلاع‌رسانی و سازمان تبلیغات از روحانیون برای حضور در مراسم دعوت کند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌که فضا‌سازی برنامه به سپاه واگذار شده، گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و ثبت‌احوال برای برگزاری نمایشگاه با هماهنگی شهرداری اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند.

محمدی بحث پذیرایی و فضاسازی در سطح شهر را از وظایف محوله شهرداری عنوان کرد و گفت: ایجاد فضای مصلی با محوریت سپاه و ایجاد امنیت در مکان برگزاری مراسم با بسیج باشد.

وی با تأکید بر این‌که سپاه برای مشخص شدن مجری با هماهنگی صدا و سیمای استان برنامه را اجرا کند، گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت در بیرون و بحث ترافیک در مراسم یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی نیروی انتظامی عهده‌دار این کار است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: برنامه این مراسم در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران، ائمه جمعه، سپاه شهرستان، حوزه علمیه برگزار شود.

همچنین در جلسه مشخص شد که از سوی بیت آیت‌الله ملک‌حسینی پیامی به منظور حضور مردم در مراسم رحلت توسط روحانی مجلس قرائت شود.

انتهای پیام/82011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول