اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز:

جشنواره «مهر خدمت» بهمن ماه برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جشنواره مهر خدمت با هدف تجلیل از زحمات مدیران و کارکنان شهرداری شیراز بهمن ماه برگزار می‌شود.

جشنواره «مهر خدمت» بهمن ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا نقیب‌زاده دوشنبه شب در یازدهمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: با هدف تقدیر از خدمتگزاران شهرداری در تمام سطح به روال سال‌های پیش جشنواره «مهر خدمت» امسال بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود.

در این جلسه معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز نیز با اشاره به برخی انتقادات اعضای شورا در مورد نقائص زیرگذرها و روگذرهای احداث شده در گذشته و از جمله آبگرفتگی زیرگذر چهار راه ریشمک، ابراز داشت: این زیرگذر چند سال مشکلی نداشت و تنها در دو مورد به سبب بارش بیش از حد این اتفاق افتاد که شهردار شیراز، شهردار منطقه و معاون خدمات شهری پیگیر بررسی علت آن شدند.

رضا خیراندیش افزود: پس از بررسی مشخص شد که علت این آبگرفتگی مسدود شدن و قطع خروجی آب‌های سطحی بوده که به علت عملیات آب و فاضلاب اتفاق افتاده است که با زحمت بسیار رفع شد.

وی تصریح کرد: در پروژه‌های فعلی برای زیرگذرها چاهک آب‌های سطحی احداث می‌شود و موارد لازم به دقت در نظر گرفته می‌شود.

خیراندیش در تشریح برخی از پروژه‌های عمرانی در دست احداث در سطح شهر بیان کرد: پروژه پل دوم سجادیه در 9 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: احداث چند ایستگاه آتش‌نشانی در میدان میوه و تره بار، خیابان ساحلی، اکبرآباد و ... در دستور کار است که در راستای کاهش زمان رسیدن به محل حادثه انجام می‌شود.

خیراندیش با اشاره به احداث ساختمان مرکزی مدیریت بحران جنوب کشور در شیراز، گفت: سایت والفجر قابلیت عملیات هلی برد و فرود بالگرد را دارد و طرح‌های آموزشی وزارت کشور برای جنوب کشور در آن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری گران‌بهاترین زمین‌ها در نقاط پر تردد و مرکزی شهر را به ساخت پارکینگ اختصاص داده است، افزود: پروژه پارکینگ طبقاتی نشاط در 12 طبقه و 26 هزار متر مربع مساحت 500 واحد پارک را تامین می‌کند و بسیاری از پروژه‌های مشابه مانند پارکینگ خلدبرین و فخرآباد در نقاط مختلف شیراز به منظور رفع کامل نیاز مردم به پارکینگ در دست اجرا است.

انتهای پیام/2448/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول