اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

اشراف اطلاعاتی ایران تروریست‌ها را درهم شکسته است

فرمانده انتظامی مازندران گفت: اشراف اطلاعاتی و نظامی ایران موجب درهم شکستن تروریست‌ها شده است.

اشراف اطلاعاتی ایران تروریست‌ها را درهم شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سردار مسعود جعفری‌نسب بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری میاندرود با اشاره به اهمیت وجود و گستردگی امنیت در سطح کشور جمهوری اسلامی، ایران را از لحاظ گستردگی و میزان بالای امنیت در قیاس با کشورهای منطقه مثال‌زدنی دانست.

وی در این مورد با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در شهرستان سراوان و پایداری نیروی انتظامی در حراست از مرزهای کشور تصریح کرد: این واقعه محصول بداخلاقی کشورهای همجوار افغانستان و پاکستان است چون گروه‌های تروریستی مانند جندالشیطان در مرزهای بی‌در و پیکر این کشورها حضور دارند.

فرمانده انتظامی مازندران عوامل حادثه سراوان را دست نشانده کشورهای غربی دانست و افزود: هر چند این گروه‌ها گاهی با حمایت غرب در مرزهای جمهوری اسلامی ایران سنگ‌اندازی می‌کنند اما اشراف اطلاعاتی و نظامی ایران موجب درهم شکستن تروریست‌ها شده است.

وی با اشاره به وجود سه سرویس اطلاعاتی برتر در جهان و دشمنی هر سه این سرویس‌ها با جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: وقتی می‌توانیم توطئه‌های آنان را خنثی کنیم و این حالت مقابله با آنان را داریم اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در رده برترین‌ها در سطح جهان قرار دارد.

جعفری‌نسب با اشاره به حدود 400کیلومتر مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور و کنترل جدی این مرزها توسط ایران تصریح کرد: تاکنون با وجود کاستی‌ها کنترل خوبی بر این مرزها داشته‌ایم و حتی اگر به جای 14 نفر همه ما شهید شویم عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول