اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر:

مشکلات روند احداث نیروگاه زباله‌سوز نوشهر برطرف می‌شود

شهردار نوشهر به روند احداث نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اشاره کرد و گفت: در این مورد یک اشکالی در قرارداد پیمانکار وجود داشت که به‌زودی برطرف می‌شود.

مشکلات روند احداث نیروگاه زباله‌سوز نوشهر برطرف می‌شود

فرهاد بنی‌شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری نوشهر در اولویت کاری من قرار دارد و تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه‌ها می‌گذاریم.

وی افزود: پروژه‌هایی همچنین مجتمع تجاری همافران،نیروگاه زباله‌سوز و پارکینگ طبقاتی از جمله سه پروژه بسیار مهمی است که برای تکمیل آنها در موعد مقرر تلاش و همت مضاعفی می‌شود.

شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها با مشارکت مردمی در حال اجراست و از زمان‌بندی معینی برای واگذاری آنها برخوردار است و بنابراین باید در همان زمان از پیش تعیین شده واگذاری‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: پس از اتمام و تکمیل این پروژه‌ها، پروژه‌ها و اقدامات جدیدی برای سال 93 تعریف می‌شود و برای اجرا و عملیاتی کردن آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

شهردار جدید نوشهر همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از بوستان ولایت شهرداری نوشهر خبر داد و گفت: این بوستان در زمینی به مساحت 2 هزار و 600 متر مربع با اعتبار یک‌میلیارد ریال در ضلع شرقی شهرداری نوشهر برای استفاده عموم شهروندان آزادسازی و به شکل زیبایی طراحی و زیباسازی شد.

وی ابراز کرد: برای احداث و زیباسازی این بوستان حدود سه ماه زمان صرف شد تا اینکه در عید غدیر به بهره‌برداری رسید.

شیخ‌الاسلامی گفت: در فاز دوم نیز با طراحی زیبایی فضای محوطه شهرداری نوشهر بازسازی می‌شود.

وی در ادامه درباره اقدامات این شهرداری در مقابله با وقوع احتمالی سیل خاطرنشان کرد: تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری نوشهر حدود سه هفته در رودخانه‌ها و مناطقی که خطر سیل تهدیدکننده است و امکان آسیب‌رسانی دارد مشغول به کار هستند و اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع احتمالی سیل انجام می‌گیرد.

شهردار نوشهر درباره نقاط بحران‌زای در بحث سیل تصریح کرد: چند نقطه از رودخانه‌ها به دلیل آنکه دیواره سیل‌بند آن تخریب کامل و یا در آستانه تخریب هستند از نقاط بحران‌زا است که در این ارتباط مکاتباتی با ستاد مدیریت بحران استان شد تا برای بازسازی دیواره‌های سیل‌بند اعتبارات کافی به شهرستان نوشهر تخصیص یابد.

وی به روند احداث نیروگاه زباله‌سوز نوشهر نیز اشاره کرد و افزود: در این مورد یک اشکالی در قرارداد پیمانکار وجود داشت که به‌زودی برطرف می‌شود و البته احداث بنای این نیروگاه زباله‌سوز انجام می‌شود.

انتهای پیام/86020/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول