اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران خراسان جنوبی:

رسانه‌ها از استاندار ارزشی حمایت می‌کنند/ جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی بیدار است

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی با اشاره به سوابق مثبت استاندار جدید گفت: وجه‌اله خدمتگزار از نیروهای باسابقه، ارزشی و ولایی بوده و اصحاب رسانه وظیفه خود می‌دانند از وی حمایت کنند.

رسانه‌ها از استاندار ارزشی حمایت می‌کنند/ جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی بیدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احسان مداح صبح امروز در جمع اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که باید همه به دولت کمک کنند، اصحاب رسانه خراسان جنوبی وظیفه خود می‌دانند از استاندار جدید و تیم کاری وی حمایت کنند.

وی وجه‌اله خدمتگزار را از نیروهای باسابقه، ارزشی و ولایی خواند و افزود: دیدار برخی چهره‌های افراطی و تندرو با استاندار جدید به معنی تایید آنان از سوی مقام عالی دولت در استان نیست.

رسانه‌های وفادار به انقلاب اسلامی اجازه عرض اندام به افراطیون نمی‌دهند

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی گفت: اینکه چهره‌های مختلف سیاسی و جریان‌های گوناگون با استاندار جدید دیدارهایی داشته باشند طبیعی است و نباید دیدار برخی چهره‌های افراطی را به پای موضوع مشترک استاندار نوشت.

مداح افزود: سخنان وزیر کشور در معارفه استاندار جدید و توصیه‌های قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان در همان مراسم نگرانی‌ها را در زمینه تحرک برخی جریانات کم کرد.

وی ادامه داد: البته رسانه‌های وفادار به انقلاب اسلامی نیز نخواهند گذاشت چهره‌های افراطی که روزگاری در مجلس تحصن می‌کردند و بنا داشتند جام زهر به رهبر معظم انقلاب بنوشانند در استان عرض اندام کنند.

خدمتگزار استانداری معتدل، ارزشی و ولایی است

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی گفت: سابقه استاندار جدید نیز نشان می‌دهد وی شخصیتی معتدل، ارزشی و ولایی بوده و اجازه فعالیت به افرادی که در فتنه 88 فعال بودند را نخواهد داد.

مداح افزود: البته مهم حال افراد است و اگر افرادی که در فتنه 88 دخیل بودند و یا با نامه و تحصن بنا داشتند جام زهر به رهبر انقلاب بنوشانند از دشمنان اعلام برائت کنند می‌توانند به آغوش ملت برگردند.

وی در پاسخ به این سؤال که اصلاح‌طلبان اکنون میدان‌داری می‌کنند و وظیفه جبهه رسانه‌های انقلاب اسلامی چیست، یادآور شد: اصلاح‌طلبی و اصولگرایی مهم نیست، ملاک پایبندی همه جریانات به ارزش‌های انقلاب اسلامی است و اینکه توجه داشته باشیم در بین نیروهای اصلاح‌طلب انسان‌های زیادی هستند که نسبت به ولایت تعصب دارند و عاشق خدمت به کشور هستند.

این مدیر رسانه‌ای تاکید کرد: تنها نگرانی از فعالان فتنه 88، متحصنان مجلس ششم و آنهایی هستند که در سال‌های گذشته آب به آسیاب دشمن ریختند، که البته جبهه رسانه‌های انقلاب اسلامی اجازه تحرک خاص به آنان را نخواهد داد.

لزوم پرهیز از اختلافات و عدم توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای

قائم مقام سابق شورای اطلاع‌رسانی مرکز استان با تاکید بر شایسته سالاری در انتخاب مدیران خراسان جنوبی اظهار کرد: استان ما دارای نیروهای توانمند و چهره‌های ملی و حتی جهانی است که می‌توانند در مدیریت‌های استان خدماتی به مردم منطقه ارائه کنند.

مداح خواستار معرفی همکاران استاندار خراسان جنوبی از بین نیروهای بومی ولایی، متدین، دلسوز و دارای کارنامه مثبت شد و تاکید کرد: این روزها آنچه در انتخاب همکاران استاندار مطرح شده بومی و یا غیر بومی بودن است که تنها کافی نیست و باید مراقب بود که با طرح این موضوع افرادی که به نوعی روزگاری آب به آسیاب دشمن ریختند جرات پیدا نکنند حتی خیال سکانداری مدیریت‌های مختلف را پیدا کنند.

وی بر لزوم پرهیز از اختلافات و عدم توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای در داخل استان تاکید کرد: نگاه تصمیم‌گیرندگان و کسانی که در تعیین معاونان و همکاران استاندار نقش دارند باید توجه به 11 شهرستان استان باشد.

آمادگی اصحاب رسانه برای کمک به استاندار

مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران خراسان جنوبی از آمادگی این انجمن به عنوان نماینده بخشی از فعالان مطبوعاتی و رسانه‌ای استان برای همکاری با استاندار خبر داد.

مداح یکی از اولویت‌های استان را بحث راه‌آهن خواند و افزود: وضعیت شهرک‌های صنعتی و کارخانجات استان مطلوب نیست که استاندار جدید استان باید برنامه محوری در این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام/2248/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول