اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان:

مبارزه قاطع با قاچاق تضمین‌کننده امنیت پایدار است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان خواستار تشدید برخورد قضایی با معضل قاچاق در جامعه شد و گفت: مبارزه قاطع با قاچاق تضمین‌کننده امنیت پایدار است.

مبارزه قاطع با قاچاق تضمین‌کننده امنیت پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهنام نظری صبح امروز در ششمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در سنندج اظهار کرد استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری به طریق مختلف به ویژه در زمینه تضعیف توان اقتصادی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند که همه باید با همکاری و هوشیاری مانع از تحقق اهداف آنها شویم.

وی افزود: مبارزه قاطع با قاچاق کالا ضمن استقرار امنیت پایدار در استان زمینه ارتقاء سرمایه‌گذاری و افزایش میزان اشتغالزایی در بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند.

نظری خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده مخرب قاچاق از مهم‌ترین راهبردهای اصلی برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و نیز حمایت از بخش تولید در کشور و استان است که در صورت ریشه‌کنی قاچاق شاهد رشد و توسعه در بسیاری از عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در کشور خواهیم بود.

نظری به قاچاق دام زنده از طریق مرزهای استان اشاره کرد و گفت: خروج دام زنده موجب وارد آمدن خسارت سنگین بر چرخه تولیدی و اقتصادی در این بخش می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی کردستان تاکید کرد: بر این اساس باید ضمن تشدید طرح‌های کنترل و نظارت بر ورود و خروج دام زنده در مرزهای استان از سویی مانع از قاچاق دام زنده دیگر استان‌های کشور از طریق مرزهای استان شویم.

وی از تشکیل کارگروه قاچاق کالا و ارز را با محوریت و اولویت قاچاق دام زنده شهرستان‌های تابعه استان خبر داد و بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و متولی در این بخش تاکید کرد.

نظری کردستان را پیشتاز در زمینه مبارزه و قاچاق کالاهای دخانی در کشور برشمرد و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر با تلاش مسئولان و دستگاه‌های مروبطه در بحث مبارزه با قاچاق کالاهای دخانی شاهد افزایش کشفیات کالاهای دخانی و کسب جایگاه برتر در کشور هستیم که این نشان از عزم جدی کمیسیون قاچاق و ارز استان برای کاهش قاچاق کالاهای دخانی در کردستان است.

وی قاچاق سوخت را از چالش‌های اساسی در بحث قاچاق در استان برشمرد و بررسی راه‌های مناسب و تاثیرگذار در رابطه با افزایش کشف و مبارزه با قاچاق در استان را خواستار شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در پایان انهدام گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب در استان را به دلیل تسلط کامل نیروهای امنیتی و انتظامی در کردستان دانست و تاکید کرد: در راستای برقراری امنیت پایدار با تمام توان اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/79002/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول