اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان عنوان کرد

اکران فیلم‌های جشنواره رشد در 10 شهرستان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 10 شهرستان کرمان به اکران فیلم‌های جشنواره رشد می‌پردازند.

اکران فیلم‌های جشنواره رشد در 10 شهرستان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان طی سال گذشته در راستای برگزاری جشنواره فیلم رشد با اکران در شش شهرستان رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در چهل و سومین جشنواره سراسری فیلم رشد، 10 شهرستان در استان کرمان به اکران فیلم‌های جشنواره می‌پردازند.

شیخ‌بهایی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل ابراز داشت: مانور پدافند غیرعامل فردا صبح در هنرستان پسرانه اسماعیلیان ناحیه دو کرمان برگزار می‌شود.

وی گفت: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در دهمین جشنواره روابط عمومی‌های کشور، رتبه برتر را در بخش اطلاع‌رسانی کسب کرده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت 13 آبان ماه، روز دانش‌آموز اظهار داشت: استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول تغییرناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

مهدی صدفی با بیان اینکه نامگذاری ایام‌الله به دلیل اهمیت واقعه آن روز صورت می‌گیرد، گفت: تجلیل از مجاهدت‌های امام راحل، تجلیل از شهدا، بیان فریاد حق‌طلبی ملت ایران و توجه به تاکید و توصیه‌های مقام معظم رهبری از پیامدهای گرامیداشت ایام‌الله است.

وی افزود: ملت ایران در 13 آبان ماه اعلام می‌کند که سه اصل عزت، حکمت و مصلحت نظام را در مذاکرات که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، مدنظر دارند.

صدفی با تاکید بر ایجاد وفاق و همدلی میان مسئولان و مردم و ایستادگی در برابر مشکلات تصریح کرد: با پرهیز از هرگونه تنش و تشدید وحدت رویه مراسم گرامیداشت 13 آبان در تمام مناطق استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول