اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خاش در مجلس:

مردم در مقابل بازیگران اصلی حوادث تروریستی هوشیاری خود را حفظ کنند

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم سیستان و بلوچستان خواست در مقابل بازیگران اصلی حوادث تروریستی، هوشیاری خود را حفظ کنند.

مردم در مقابل بازیگران اصلی حوادث تروریستی هوشیاری خود را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در بیانیه نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی آمده است: دشمنان قسم خورده ملت مسلمان ایران بار دیگر در جنایتی تاسف‌بار، تعدادی از مرزبانان دلیر را در میل 167 هنگ مرزی منطقه سیرکان سراوان به شهادت رساندند.

این بیانیه می‎افزاید: دشمنان امت اسلام و ملت ایران، چنان از همدلی و وحدت برادران مسلمان بیمناک هستند که در هر فرصتی تلاش می‌کنند تا بتوانند به خیال باطل و جاهلانه خود در بین ملت مسلمان، تفرقه و کینه را جایگزین اخوت و برادری کنند، اما ملت مسلمان ایران با وجود تنوع قومی و مذهبی در مقابل تمامی بدخواهان و تفرقه‌افکنان، برادرانه و قدرتمندانه در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای ایستادگی خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ اینجانب به عنوان سرباز کوچکی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی سراوان، از عموم خواهران و برادران مسلمان می‌خواهم تا با شناخت بازیگردان اصلی اینگونه حوادث، هوشیاری خود را حفظ نمایند و با حفظ وحدت، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

در پایان ضمن عرض تسلیت و اظهار تاسف از حادثه خونبار و تروریستی ایادی استعمار در سراوان  و شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان دلیر و غیور این استان ، بدین وسیله با محکوم نمودن این حادثه غم‌انگیز از مسئولان امر پیگیری سریع و مجازات مسببان را خواستارم.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول