اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

عاملان شهادت مرزبانان در انتظار جواب محکم باشند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عاملان شهادت مرزبانان در انتظار جواب محکم باشند.

عاملان شهادت مرزبانان در انتظار جواب محکم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست پلید استعمار از آستین گروهک‌های تروریستی و منافقین کوردلی بیرون آمد که جز ریختن خون انسان‌های بی گناه افتخاری برای خود نمی‌بینند.

آنان که مزدوران و ایادی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بوده و اهداف شوم فرقه‌های افراطی را به پیش می‌برند و چشم و گوش بسته دست به اسلحه می‌برند و هیچ‌گاه خود را در برابر خدای ناظر بر همه امور نمی‌بینند.

این بیانیه می‌افزاید: آنان که خود را حامیان دین می‌دانند و به حق که دشمنان آشکار دین مبین اسلام هستند.این حادثه دردناک قلب ملت شهید پرور ایران را به درد آورد و در برابر آزمونی دیگر قرار داد.

در این بیانیه تاکید شده است: اما آنچه مسلم است مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با استعانت از خدای شهیدان، قادر خواهند بود تبعات و آثار این اتفاق را با سربلندی پشت سر بگذارند.

این بیانیه می‌افزاید:منافقان خائن و وابسته به بیگانگان که مسبب این عمل ناجوانمردانه شده‌اند در انتظار جواب محکم و انتقام شدید ملت ایران باشند و آنان بدانند همبستگی اجتماعی شیعه و سنی از این پس با صداقت و همدلی استمرار می‌یابد و سبب درک عمیق‌تری از حوادث جاری در منطقه خواهد شد چرا که آشکارا و واضح است این مسئله با دخالت قدرت‌های فرامنطقه‌ای که هیچ علاقه‌ای به وجود آرامش و امنیت در کشور اسلامی ایران ندارند صورت گرفته است.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح شده است: دشمنان اسلامی و ایران بدانند این حرکت صمیمیت، یکرنگی، وحدت دینی و ملی، توسعه، پیشرفت مداوم و وفاداری مردم و نظام به یکدیگر را ریشه دارتر خواهد کرد و عزم و اراده ملت و دولت ایران برای تقویت و تحکیم امنیت و حدت ملی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/63002/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول