اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

پرداخت 170 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان کهگیلویه

رئیس کمیته امداد کهگیلویه از پرداخت 170 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت 170 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از پرداخت 170 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: کمیته امداد به منظور تامین مشکلات مالی، معیشتی خانواده‌های زیرپوشش و همچنین اقشار آسیب‌پذیر خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد.

وی افزود: مشکلات مالی و معیشتی این خانواده‌ها پس از بررسی دقیق و کارشناسانه و انجام مراحل و فرآیند اداری و با توجه به شرایط آن‌ها به صورت وام قرض‌الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رحیمی‌نیا تصریح کرد: به همین منظور در مهر ماه سال جاری بیش از 170 میلیون ریال به صورت موردی ویژه در قالب وام و کمک نقدی بلاعوض به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط پرداخت شد.

وی بیان داشت: کمیته امداد در راستای حل مشکلات نیازمندان و ایتام از هیچ کوششی دریغ نکرده و خدمات خود را به صورت هدفمند ارائه می‌کند.

رحیمی‌نیا خاطرنشان کرد: کمک‌های موردی ویژه در راستای حل مشکلات و نیازهای اساسی از قبیل کمک هزینه‌های ازدواج، تحصیل، فرهنگی، عمرانی و سایر موارد به مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/82002/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول