اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نمایشگاه کتاب در سلماس افتتاح شد

نمایشگاه کتاب با حضور مسئولان شهرستان سلماس و علاقمندان کتاب در این شهر افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب در سلماس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس صبح امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت انتشارات پرواز قلم به نمایندگی از ناشران تهران و قم از امروز تا 16 آبان دایر خواهد بود.

رامین وهابی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرموده‌اند بدون کتاب هیچ فکری تکامل نمی‌یابد و بدون مطالعه هیچ استعدادی تجلی نمی‌کند، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و به استقبال از هفته کتاب برپا شده‌است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از 2 هزار و 200 عنوان کتاب در 12 هزار جلد با موضوعات علمی، اجتماعی، مذهبی، ادبی و تاریخی، آشپزی، ورزشی شرکت دارند.

وهابی متذکر شد: در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف 20 درصد به عموم بازدیدکنندگان و به میزان 25 درصد تخفیف برای دانش‌آموزان و دانشجویان به فروش می‌رسد.

این مسئول اذعان داشت: این نمایشگاه از امروز تا 16 آبان ماه سال جاری در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 9 تا  13 و از ساعت 15 تا18 عصر برای بازدید عموم علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/610019/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول