اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استعفای اجباری نایب رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان/

اشتباه محاسباتی صادقی کار دستش داد

در شرایطی که اصرار جواهری برای برکناری ابرقویی‌نژاد به نتیجه‌ای نرسید، باید نایب رئیس بانوان مستعفی هیئت فوتبال استان اصفهان را بازنده بزرگ جنگ قدرت در فوتبال اصفهان دانست.

اشتباه محاسباتی صادقی کار دستش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حاشیه‌های هیئت فوتبال استان اصفهان که از اسفند ماه سال گذشته به اوج خود رسیده بود، در حال حاضر برخلاف ماه‌های گذشته به صورت زیر‌پوستی ادامه دارد و در ظاهر ماجرا هیئت فوتبال همانند سابق اداره می‌شود.

با این حال کنار رفتن بهشید صادقی از نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان اصفهان را می‌توان تنها خروجی تغییرات ناکام در فوتبال اصفهان دانست.

زمانی که علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد برای سومین بار متوالی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان انتخاب شد، تغییری در پست نایب رئیس بانوان این هیئت نداد تا بهشید صادقی همانند گذشته این مسئولیت را بر عهده داشته باشد.

همکاری صادقی با هیئت فوتبال به روال عادی ادامه داشت تا اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تأکید بر برکناری ابرقویی‌نژاد از ریاست هیات فوتبال استان اصفهان داشت.

اما در ادامه زمانی که جواهری توانست با پیگیری‌های بسیار، اجازه صدور حکم سرپرست برای هیئت فوتبال را از سوی معاون سابق وزیر کسب کند و مرتضی لاچیانی را به عنوان سرپرست هیئت معرفی کرد، بهشید صادقی که تصور می‌کرد، دوران ریاست ابرقویی‌نژاد در هیئت فوتبال به پایان رسیده است، با یک اشتباه محاسباتی عجیب به سمت سرپرست جدید هیئت فوتبال رفت. صادقی از جمع کادر سابق هیئت، تنها فردی بود که حاضر شد به تیم سرپرست جدید اضافه شود، به این امید که ریاست ابرقویی‌نژاد تمام شده تلقی شده و وی از سوی لاچیانی دعوت به همکاری می‌شود

صادقی در همان چند روز ابتدایی مسئولیت بی‌سرانجام لاچیانی، مصاحبه‌ای را با سایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ترتیب داده و با ابراز تشکر از لاچیانی، انتقاداتی را نسبت به ابرقویی‌نژاد مطرح کرد، اما این پایان ماجرا نبود.

با حمایت رسمی فدراسیون فوتبال از ابرقویی‌نژاد، لاچیانی نیز پس از چند روز حضور در دفتر جدید هیئت فوتبال که برایش اجاره کرده بودند، عطای سرپرستی را به لقایش بخشید تا در این میان بهشید صادقی بازنده بزرگ جنگ قدرت در فوتبال استان اصفهان باشد.

صادقی که با برخورد‌های اخیرش می‌دانست امکان فعالیت با تیم ابرقویی‌نژاد را ندارد، از مسئولیتش استعفا کرده و البته استعفا را نیز به گزینه سرپرستی هیئت فوتبال ارائه کرده تا به طور تمام و کمال چهره یک بازنده بزرگ را داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول