اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل فضای مه‌آلود

کاهش میزان دید افقی در زنجان به 100 متر رسید

رئیس اداره کل آمار و اطلاعات اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: به دلیل جو مه‌آلود میزان دید افقی در زنجان به 100 متر رسید است.

کاهش میزان دید افقی در زنجان به 100 متر رسید

احد یاغموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هوای امروز استان زنجان ابری و مه‌آلود و با بارش پراکنده باران و کاهش دما همراه است.

رئیس اداره کل آمار و اطلاعات اداره کل هواشناسی استان زنجان هوای استان زنجان را در 48 ساعت آینده کمی تا قسمتی ابری اعلام کرد و افزود: فردا با صاف شدن هوا دمای استان افزایش خواهد یافت.

وی حداقل هوای استان زنجان را در 24 ساعت گذشته یک درجه بیان و تصریح کرد: حداکثر دمای استان نیز در 24 ساعت گذشته 14 درجه بوده است.

این مقام مسئول دمای فعلی شهر زنجان را چهار درجه اعلام کرد و گفت: امروز شاهد کاهش دو درجه‌ای دما در سطح شهر زنجان نسبت به زمان مشابه دیروز هستیم.

یاغموری سردترین نقطه استان را در 24 ساعت گذشته قیدار اعلام کرد و ادامه داد: دمای این شهرستان در 24 ساعت گذشته به صفر درجه نیز رسیده است.

رئیس اداره کل آمار و اطلاعات اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: ماهنشان نیز با 16 درجه گرم‌ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته بوده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین به دلیل مه شدید در استان دید افقی با کاهش فراوانی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در ساعات اولیه روز میزان دید در حدود 100 متر بود افزود: در حال حاضر دید افقی افزایش پیدا کرده و به 200 تا 300 متر رسیده است.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول