اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بازگشایی امتداد خیابان امام خواسته و نیاز 40 ساله مردم ارومیه بوده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بازگشایی امتداد خیابان امام خواسته 40 ساله مردم ارومیه بوده است، گفت: این مسئله نه تنها خواسته بلکه نیاز مردم این شهر بوده است.

بازگشایی امتداد خیابان امام خواسته و نیاز 40 ساله مردم ارومیه بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امیر سرتیپ حشمت‌الله ملکیان امشب در مراسم بازگشایی امتداد خیابان امام ارومیه در جمع مسئولان کشوری و لشکری و مردم ارومیه، اظهار داشت: بازگشایی امتداد خیابان امام ارومیه نه تنها خواسته مردم ارومیه، بلکه نیاز مهم آنان در این منطقه از شهر بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ارومیه سال‌ها در انتظار بازگشایی امتداد خیابان امام و روان‌سازی ترافیک در این قسمت از شهر بوده‌اند، گفت: این واقعه مهم اکنون در ایام مبارکی که مزین به نام ولایت امیرالمومنین(ع) شده است، صورت می‌گیرد.

ملکیان با اشاره به اینکه این مسیر از میان پادگان ارتش ارومیه عبور می‌کند، تصریح کرد: این مسئله خود نشانگر یکی از ویژگی‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران، یعنی ویژگی مردمی بودن آن است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در رأس این نظام قرار دارد، بر لزوم تلاش‌های گسترده مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

ملکیان افزود: مردم با همراهی مسئولان باید در راستای بهبود وضعیت کلی شهرها و تأمین رفاه تلاش کنند که این خواسته اصلی مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها است.

انتهای پیام/61006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول