اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای استانداردهای گرمایشی در مدارس کردستان

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار ملی برای ارتقای استانداردهای گرمایش در مدارس استان خبر داد.

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای استانداردهای گرمایشی در مدارس کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ذوالفقار نساج شامگاه یکشنبه در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سنندج، اظهار کرد: در حال حاضر 522 مدرسه در سطح استان دارای وسایل گرمایشی با سوخت نفت گاز و نفت سفید هستند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش استان در راستای خدمات و امکانات ویژه در مناطق محروم استان توجه به استانداردهای وسایل گرمایشی بوده و این مهم نیز طی چند سال اخیر با جدیت هرچه بیشتر دنبال شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: ایجاد سیستم حرارتی متمرکز و گازسوز کردن وسایل گرمایشی با سوخت نفت گاز از جمله تمهیدات به عمل آمده در بودجه سال 92 بوده و در سطح ملی بیش از هزار میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

نساج افزود: سهم استان کردستان نیز از استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس در سال تحصیلی جاری 20 میلیارد ریال بوده و هم‌اکنون این مهم در دست پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده تا پایان سال 93 شاهد استانداردسازی وسایل گرمایشی در تمامی مدارس کردستان خواهیم بود و دغدغه‌ای در این حوزه نخواهیم داشت.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به افزایش 15 درصدی سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری‌های استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: این مهم فرصت مناسبی را برای ارتقای فعالیت‌های آموزشی و خدماتی در سطح مدارس استان فراهم کرده است.

نساج در پایان از عدم تحقق عملیات ساخت 12 مدرسه در جوار طرح‌های مسکن مهر استان گلایه کرد و متذکر شد: متأسفانه اداره کل راه و شهرسازی به عنوان متولی این امر نتوانسته است تاکنون پیمانکاری را برای اجرای این طرح‌های برگزیند و هنوز عملیات اجرایی هیچ مدرسه‌ای در سطح پروژه‌های مسکن مهر استان کلید نخورده است.

انتهای پیام/79006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول