اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت:

حسرت به دل مانده‌ام که در بوشهر سبزی شاهی بخورم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: یکسال در بوشهر هستم و کمبود خیلی از چیزها را حس می‌کنم و حسرت به‌دل مانده‌ام که در این استان سبزی شاهی یا گیلاس بخورم.

حسرت به دل مانده‌ام که در بوشهر سبزی شاهی بخورم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش امشب در چهاردهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر که محور اصلی بحث پیرامون ایجاد یک میدان میوه و تره بار در بوشهر بود، با بیان اینکه برای بحث بازار میوه و تره بار یک اساس وجود دارد، گفت: ما نباید بوشهر را با سعادت‌آباد تهران مقایسه کرده و توقع داشته باشیم هزینه‌های فروشگاه‌های میوه و تره بار در بوشهر مثل آنجا باشد.

وی با بیان اینکه در سعادت‌آباد قیمت میوه‌های یک فروشگاه بزرگ و کوچک در یک اندازه است، ادامه داد: در بوشهر خیلی‌ها قیمت را پایین می‌آورند تا مردم جای دیگری نروند، چراکه بوشهر را می‌توان در 10 دقیقه پیمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر با بیان اینکه حل این موضوع عزمی همگانی می‌خواهد، افزود: ما باید از فروشگاه‌های خانوار حمایت کرده و آنچه را که در این شهر یافت نمی‌‌شود را وارد کرد.

تابش با بیان اینکه یک ‌سال در بوشهر هستم و کمبود خیلی از چیزها را حس می‌کنم، اذعان داشت: در این یکسال حسرت به دل مانده‌ام که در بوشهر سبزی شاهی یا گیلاس بخورم.

این مسئول با بیان اینکه ما باید گوجه‎فرنگی را به شهرها و حتی کشورهای دیگر صادر کنیم، متذکر شد: اکنون فصل برداشت گوجه‎فرنگی بوشهر است و ما به‌ عنوان همسایه آب‌های آزاد می‌توانیم محصولات‌مان را به خارج از کشور صادر کنیم.

عضو شورای شهر: اداره بازرگانی قیمت‌ها را کنترل کند

عضو شورای شهر بوشهر نیز در جلسه علنی این شورا با گلایه از بالا رفتن قیمت‌ها، گفت: یکی از دلایل گران‌فروشی، نظارت نداشتن اداره بازرگانی و نهادهای ذیربط بر بازار اقتصادی استان است.

اکبر شمسا با بیان اینکه از مصرف‎کننده حمایت نمی‌شود، اذعان داشت: قیمت‌هایی را که می‌توانیم کنترل کنیم، چرا راهکاری برایش پیدا نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه قیمت همه چیز به شدت رو به افزایش است، ابراز کرد: دو برابر شدن قیمت تاکسی‌ها بدون ارائه نرخ جدید، گران شدن نرخ خیاطان، گران شدن نرخ میوه‌ها و سبزیجات و.... مشکلات مردم را بیشتر از گذشته کرده است.

شمسا در پایان به شدت از اتحادیه‌های مختلف برای نرسیدن به وضعیت گرانی گله داشت.

اظهار نظر عجیب یکی از اعضای شورای شهر: ما را با کلان شهرها مقایسه نکنید

الهام بارگاهی، یکی از اعضای شورای شهر در جواب یکی از همکاران خود گفت: ما نباید بوشهر را با شهرهایی مثل تهران یا اصفهان مقایسه کنیم. بوشهر به پای این شهرها نمی‌رسد و نباید این استان را با کلانشهرها مقایسه کرد.

ارائه این صحبت‌ها تعجب اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه را در پی داشت.

شهردار بوشهر: کمبود اعتبارات مشکل اساسی شهرداری است

سعید آزاد شهرکی، شهردار بوشهر نیز با بیان اینکه کمبود اعتبارات از مشکلات اساسی است، افزود: چنانچه فرمانداری و استانداری پول بدهد در اولین فرصت مشکلات پیش‌رو را حل خواهیم کرد.

شهردار بوشهر با بیان اینکه برپایی میدان میوه و تره بار با تأمین بودجه به ثمر می‌نشیند، گفت: برای این پروژه، بیست روز مطالعه کرده و مطالبات مورد نظر را به استانداری ارائه خواهیم کرد.

قرار شد، بحث میوه و تره بار در جلسات آینده نیز پیگیری شود.

انتهای پیام/66006/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول