اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

مخالف انتخاب استاندار افراطی برای همدان هستیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس در انتخاب استاندار همدان چندان با هم انطباق ندارند، گفت: مخالف انتخاب فردی افراطی به عنوان استاندار آینده همدان هستیم.

مخالف انتخاب استاندار افراطی برای همدان هستیم

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص تعیین تکلیف وضعیت استاندار همدان اظهار داشت: مسئولیت اداره استان باید در دستان فردی معتدل، عادل، پرکار، ولایی و خستگی‌ناپذیر باشد.

وی با بیان اینکه بنده معتقد به ثبات مدیریت هستم، ادامه داد: این موضوع باید مدنظر باشد که استان در پی تغییرات سریع مدیریتی متضرر می‌شود به همین دلیل در این شرایط بهترین گزینه ثبات مدیریتی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس ابراز کرد: به نظر می‌رسد اگر علی‌محمد آزاد، استاندار فعلی همچنان عهده‌دار امور باشد به نفع استان خواهد بود هرچند به برخی از عملکردهای ایشان نیز نقد داریم.

وی گفت: امیدوارم دولت در انتخاب استاندار همدان به این موضع توجه داشته باشد اما اگر نسبت به آن بی‌توجهی نشان دهد ضمن اعلام اینکه به نظر نمایندگان توجه نشده، به دولت توصیه می‌کنیم که از افراد افراطی استفاده نکند.

آریایی‌نژاد در پاسخ به این سئوال که وضعیت انتخاب استاندار همدان کی مشخص می‌‌شود، تصریح کرد: به نظرم ظرف همین هفته وضعیت همدان و انتخاب استاندار آن تعیین تکلیف و مشخص شود.

وی در پایان سخنانش گفت: البته سابقه نشان می‌دهد که دولت و مجلس چندان با هم انطباق ندارند و همین امر یکی از مباحثی است که موجب تعلل در انتخاب استاندار همدان شده است.

انتهای پیام/89002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول