اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی منطقه آزاد ارس تاکید کرد

بهره‌گیری از تجربه‌ها لازمه دستیابی به چشم‌انداز توسعه

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: استفاده از تجارب و افکار دوراندیش تسهیل کننده فرایندهای توسعه صنعت و تولید ملی است.

بهره‌گیری از تجربه‌ها لازمه دستیابی به چشم‌انداز توسعه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، علیار راستگو در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر منطقه آزاد ارس بر لزوم همفکری سرمایه‌گذاران و مسؤلان سازمان منطقه آزاد ارس برای گذر از مشکلات سرمایه گذاری تاکید کرد.

وی افزود: صنعتگران، تجار، بازرگانان، تولید کنندگان و صادرکنندگان با افکار اقتصادی و با کوله‌باری از تجربه های کارآمد بهترین مشاوران اقتصادی برای دستیابی به فرایدهای عملی بهتر و شناسایی نقاط ضعف و قوت و رفع مشکلات موجود در راه سرمایه‌گذاری هستند.

راستگو از راه‌اندازی اتاق فکر اقتصادی در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: دفتر بنده همیشه به روی سرمایه‌گذاران و صاحبان اندیشه باز بوده و همفکری با سرمایه‌گذاران در رأس امور این معاونت است.

علیار راستگو افزود: با فعالیت‌هایی که تاکنون در منطقه آزاد ارس انجام شده این منطقه در جلب سرمایه‌گذاران در بین مناطق آزاد صاحب رتبه نخست می‌باشد اما در جذب سرمایه‌گذار که منتج به حضور و فعالیت در منطقه می‌گردد، وضعیت خوبی را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/60002/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول