اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان استقلال خوزستان:

شرمنده هواداران شدیم / تراکتوری‌ها باورشان نمی‌شد 4 گل به ما بزنند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با وجود اینکه پس از مدت‌ها تماشاگران بسیاری به ورزشگاه آمده بودند شرمنده آن‌ها شدیم و امیدوارم که در بازی آینده جبران کنیم.

شرمنده هواداران شدیم / تراکتوری‌ها باورشان نمی‌شد 4 گل به ما بزنند

سهراب بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از اهواز اظهار کرد: تراکتوری‌ها باورشان نمی‌شد که بخواهند ما را با چهار گل آن هم در اهواز شکست دهند.

وی بیان کرد: در نیمه اول بر‌تر از حریف بودیم و اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم اکنون نتیجه بهتری کسب کرده بودیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: برای برد وارد میدان شده بودیم و نمی‌خواستیم جلوی این تعداد هوادار بازنده زمین را ترک کنیم.

وی عنوان کرد: بطور حتم تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند پیروز میدان خواهد بود و حریف در این خصوص بر‌تر از ما بود.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: با وجود اینکه پس از مدت‌ها تماشاگران بسیاری به ورزشگاه آمده بودند شرمنده آن‌ها شدیم و امیدوارم که در بازی آینده جبران کنیم.

وی در پایان گفت: در هر صورت بازی برد و باخت دارد و امروز روز برد ما نبود، من این پیروزی را به بازیکنان تراکتور تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/72015/ت10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول