اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بهره‌مندی نیروهای مسلح

نمایشگاه ایثار در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه ایثار ویژه نیروهای مسلح استان قزوین به همت سپاه صاحب‌الامر (عج) افتتاح شد.

نمایشگاه ایثار در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش عصر امروز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی و عمرانی کشور و همچنین راهبرد سال جاری، ابراز کرد: امسال بنا به فرمایش فرمانده معظم کل قوا سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و رهبر معظم انقلاب چند سال است که تقویت فعالیت‌ها در حوزه اقتصادی را تاکید می‌کنند که این مسئله اهمیت موضوع حوزه اقتصادی را از دیدگاه ایشان نشان می‌دهد.

وی گفت: به حمد خداوند و حضور گسترده مردم در انتخابات حماسه سیاسی محقق شد و در ادامه سال باید تلاش کنیم تا حماسه اقتصادی نیز محقق شود.

آبنوش اظهار کرد: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده تا به هر وسیله‌ای به نظام ضربه بزند که با توکل بر خداوند و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری تاکنون به این اهداف خود نرسیده‌اند و به همین دلیل تلاش می‌کنند با ایجاد تحریم‌های ناجوانمردانه نظام را دچار چالش کنند.

وی افزود: کشور چند سال است که وضعیت حساسی را تجربه می‌کند که با رصد این وضعیت متوجه خواهیم شد دشمنان با ایجاد خدشه در بازار مانند بازار سکه و ارز، سعی براندازی سیستم اقتصادی کشور را دارند.

آبنوش تصریح کرد: در چنین شرایطی فرمانده معظم کل قوا با اتخاذ و رصد عمیق وضعیت کشور راهبرد حماسه اقتصادی را برای امسال برگزیده‌اند که این مهم نشأت گرفته از بینش دقیق و فهم بالای ایشان دارد.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام ظرفیت خود را به کار بسته تا با عملی کردن حماسه اقتصادی زمینه‌های قطع وابستگی از بیگانگان را فراهم نماید که این مهم نیازمند عزم همگانی عموم مردم، وارد شدن دستگاه‌ها و حوزه اقتصادی کشور در راستای تولید و مصرف کالای داخل است.

در ادامه این مراسم احمد مطلب‌زاده مدیرعامل شرکت پشتیبانی ایثار کشور هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج و تقویت فرهنگ استفاده از کالای ایرانی عنوان کرد و افزود: بیشتر اقلامی که در این نمایشگاه در معرض خرید نیروهای مسلح استان قرار می‌گیرد تولید داخل است و با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

وی در ادامه به تشریح چگونگی خرید و معیارهای خرید مناسب پرداخت و گفت: باید توجّه داشته باشیم که از چه فروشگاهی چه جنسی را می‌خریم و نباید به اسم و مارک جنس دقت کرد بلکه باید به کارایی و کیفیت آن توجّه نمود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی ایثار در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برپایی چنین نمایشگاهی در سطح استان و حتی کشور زمینه‌های مصرف بیش از پیش کالا و تولیدات داخلی فراهم شود تا نیاز کشور از واردات بی رویه قطع شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه به مدت 3 روز در محل کانون فرهنگی ورزشی بسیج واقع در انتهای بلوار آزادگان دایر است.

انتهای پیام/2667/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول