اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه:

بسیج پرچم‌دار ولایت‌مداری است

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: بسیج پرچم‌دار ولایت‌مداری و بصیرت و تقویت اقتدار نظام اسلامی است.

بسیج پرچم‌دار ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید احمد‌ جعفری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: از هفتم تا سیزدهم آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای در سطح سپاه زرندیه به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند که هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت بسیار خوبی برای بازگویی نقش ارزنده آنان در این دوران است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال را «دانش‌آموز بسیجی، حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» اعلام و بیان کرد: نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی به عنوان روز بصیرت و ولایت دانش‌آموز بسیجی نامگذاری شده است که دیدار دانش‌آموزان و مسئولین با ائمه جمعه شهرستان از برنامه‌های این روز است.

جعفری گفت: دومین روز از این هفته به عنوان روز ایثار و تعالی دانش‌آموزان نامگذاری شده که برگزاری صبحگاه مشترک، زنگ ایثار و شجاعت و بزرگداشت شهید فهمیده از جمله برنامه‌های این روز به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی به عنوان دانش‌آموز بسیجی انتظار و عدالت ‌خواهی نامیده شده است، بیان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز، تجدید میثاق با شهیدان دانش‌آموز و گلباران گلزار شهدا بخشی از این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه  حضور سراسری دانش‌آموزان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و همچنین مسابقات دو رهروان شهدا و کوهپیمایی، دیدار دانش‌آموزان نخبه با فرماندار، نشست‌های حلقه‌های تربیتی معرفتی صالحین، برگزاری نشست‌های روشنگری در مدارس و راهپیمایی سراسری دانش‌آموزان در روز حماسه و استکبار ستیزی، از برنامه‌های چهارمین، پنجمین، ششمین و هفتمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/87011/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول