اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر کادر فنی تیم ملی صورت گرفت

5 پومسه‌روی اصفهانی در راه مسابقات جهانی

با نظر کادر فنی، پنج پومسه اصفهانی برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی امشب عازم این کشور می‌شوند.

5 پومسه‌روی اصفهانی در راه مسابقات جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان از نهم آبان‌ماه به میزبانی کشور اندونزی برگزار می‌شود. در این دوره از رقابت‌ها، پومسه‌رو‌های کشورمان در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در ترکیب تیم اعزامی چهار پومسه‌روی اصفهانی حضور دارند.

براین اساس؛ مرجان سلحشوری،‌ مهسا مردانی در تیم بانوان و علی نادعلی، ‌حسین بهشتی و علی سلمانی در تیم مردان اصفهانی‌های حاضر در مسابقات جهانی پومسه هستند.

مردانی و بهشتی کمتر از یک ماه گذشته در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز به میدان رفته و در بخش تیمی و انفرادی به مدال دست پیدا کردند.

نسترن ملکی، نگین گیل سمائی،‌ فاطمه اسدپور،‌ آتوسا فرهمند و پریسا خانی  سایر پومسه‌روهایی هستند که ترکیب تیم ملی بانوان ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دادند.

کوروش بختیار، مهدی جمالی،‌ اکبر فروزان،‌ ‌ مهدی صمدیان تبار،‌ احمد اخلاقی و سید حسن زاهدی نیز سایر پومسه‌روهای تیم ملی مردان کشورمان هستند.

به گزارش فارس، این مسابقات در رده‌های سنی 15 تا 17 سال، 18 تا 29 سال، 30 تا 39 سال، 40 تا 49 سال، 50 تا 59 سال و 59 سال به بالا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول