اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه:

آمریکا در برابر نظام اسلامی در موضع انفعال است

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه گفت: اکنون آمریکا در برابر نظام اسلامی در موضع انفعال است و آنها متقاضی مذاکره و برقراری ارتباط هستند.

آمریکا در برابر نظام اسلامی در موضع انفعال است

حجت‌الاسلام محسن غرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی در دوران امام خمینی(ره) در شرایطی بود که آمریکا رابطه گرگ و میش را تعقیب و اخبار انقلاب ملت ایران را رصد می‌‌نمود و آنها را برای جاسوسی و طرح نقشه گزارش می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان انقلاب ایران سفارت آمریکا را اشغال کردند تا از نفوذ آمریکا در کشور جلوگیری شود که این امر مورد تایید امام خمینی(ره) واقع شد.

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه عنوان داشت: اکنون سی و چند سال از انقلاب گذشته و تمام طرح‌ها و نقشه‌های اسرائیل و آمریکا ناکام مانده و نقش بر آب شده و نتوانستند اصل نظام را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه اکنون آمریکا در برابر نظام اسلامی در موضع انفعال است و تقاضای مذاکره و برقراری ارتباط دارد، اظهار داشت: اکنون شرایط آمریکا به‌گونه‌ای است که تقاضای مذاکره و برقراری ارتباط دیپلماتیک دارد.

غرویان ادامه داد: این امر نشان‌دهنده قوت نظام است و همان نرمش قهرمانانه مصداق پیدا کرده تا قهرمانانه با آمریکا وارد گفت‌وگوی منطقی شویم و قوت نظام را در گفت‌وگو و منطق نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی شرایط ظهور و تبلور قدرت بیشتر نظام اسلامی است، بنابراین باید در مجامع و کنفرانس‌های بین‌المللی حضوری فعال داشته باشیم و از حقوق ملت دفاع کنیم.

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی العالمیه با بیان اینکه مصالح کشور و نظام هدف اصلی است، گفت: برخی اوقات این مصالح اقتضا می‌کند حرف بزنیم و گاهی روابط دیپلماتیک را قطع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا به هر حال می‌خواهد خودش را ابرقدرت یکه‌تاز دنیا معرفی کند و برای خود این حق را قائل می‌شود که از کشورهای اروپایی جاسوسی کرده و مذاکرات را رصد کند.

غرویان عنوان داشت: باید در گفت‌وگوها و اظهارنظرها به آمریکا بفهمانیم که اگر برای خود حقی قائل است، برای سایر کشورها نیز باید این حق را قائل باشد.

انتهای پیام/78003/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول