اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر

2200 نفر واقعه غدیر را بازسازی کردند

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: در ایام دهه امامت و ولایت بیش از دو هزار و 200 نفر در شهرهای مختلف واقعه غدیر را بازسازی کردند.

2200 نفر واقعه غدیر را بازسازی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس درویشی ظهر امروز در نشست تشریح برنامه‌های برگزار شده در دهه امامت و ولایت در بوشهر اظهار داشت: هماهنگی و تعامل خوب دستگاه‌های مختلف موجب شد  برنامه‌ها در زمان مقرر و با نظم خاصی برگزار شود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه غدیر، باید برنامه‌های این ایام را با نشاط و شور بیشتر برگزار کنیم، هر چند باید از تلاش دستگاه‌های مختلف قدردانی کنیم. پنج نشست استانی و چهار نشست نیز در نواحی مقاومت بسیج برگزار شد و بازیگران و کارگردانان با امکانات و وسایل لازم تمرین‌های خود را انجام دادند.

درویشی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مراسم فضاهای لازم مانند بیابان‌ها و نخلستان‌ها و شتر و اسب در اختیار گروه‌ها قرار گرفت.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: برای آگاهی مردم از اجرای این نمایش از یک هفته پیش از اجرا، پخش تیزرهای تبلیغاتی، زیرنویس تلویزیونی و برقراری ارتباط زنده با صدا و سیما و نصب بنرهای تبلیغاتی در شهرهای محل نمایش انجام شد که در روز اجرا با استقبال گسترده مردم روبرو شد و بطور میانگین در هر شهر نزدیک به دوهزار نفر این نمایش را از نزدیک دیدند.

وی افزود: از اجرای نمایش نیز عکسبرداری و تصویربرداری شده که در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار می‌گیرد تا بیش از پیش فرهنگ غدیر و امامت میان مسلمانان و علاقمندان گسترش یابد.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: نمایش واقعه غدیر برای سومین سال پیاپی و همزمان با عید امامت و ولایت در استان بوشهر برگزار شد که امسال این آیین در ده شهر بوشهر، برازجان، گناوه، خورموج، دیر، اهرم، دیلم، چغادک، آبپخش و دلوار برای مردم به نمایش درآمد.

رویشی گفت: برای هماهنگی بهتر در برگزاری این نمایش یک نشست کشوری در تهران و دیداری با آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری این سازمان، فرماندهان نواحی و کارگردانان نمایش در قم برگزار شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول