اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد

میزبانی 279 هیئت مذهبی تویسرکان از جشن غدیر

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری جشن غدیر در 279 هیئت مذهبی در تویسرکان خبر داد و گفت: 2 هزار و 500 نفر در اجرای برنامه‌های غدیر فعالیت داشتند.

میزبانی 279 هیئت مذهبی تویسرکان از جشن غدیر

حجت‌الاسلام علی کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان این‌که دهه ولایت فرصت مغتنمی برای تبیین و ترویج سیره اهل‌بیت (ع) است، اظهار داشت: دهه کرامت با تعامل و هم‌اندیشی همه‌جانبه، برنامه‌های خوبی به منظور تبیین و اشاعه این روزهای پربرکت در شهرستان برگزار شد.

وی با تاکید بر این‌که احیای سیره ائمه اطهار (ع) در رشد و تکامل جامعه بسیار حائز اهمیت است، گفت: تبلیغات اسلامی تویسرکان با حضور روحانیان، 21 نشست بصیرت‌افزایی با هدف ارتقای بینش مردم در دهه ولایت در سطح شهر و روستا برگزار کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری جشن عید غدیر خم در 279 هیئت مذهبی خبر داد و افزود: یک‌هزار جلد کتاب «غدیر زلال وحی» در نهادهای آموزش و پروش، حوزه علمیه کوثر، بسیج خواهران و هیئت‌های مذهبی توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای نمایش بازسازی غدیر خم به عنوان یکی از برنامه‌های روز جشن ولایت در میدان بسیج گفت:بعد از ظهر عید سعید غدیر در برنامه‌ای منسجم، واقعه غدیر بازسازی و به نمایش گذاشته شد.

کاروند بازخوانی تاریخ را بستری برای ارائه تجربه به اقشار مختلف مردم دانست و افزود: دشمن‌شناسی با محور اجرای زنده رخداد‌های تاریخ در هر عرصه از تکرار مجدد حوادث جلوگیری می‌کند.

وی با بیان این‌که بازسازی غدیر در چند سال اخیر در کشور صورت می‌گیرد، تصریح کرد: هنر وسیله‌ای ارزشمند است که استفاده درست و کاربردی از آن می‌تواند ابزاری مهم در مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری جشن غدیر همراه با بیان چگونگی رویداد غدیر به همت ائمه جمعه هیئت امنای مساجد و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در مساجد شهرهای فرسفج، تویسرکان و سرکان خبر داد و گفت: در راستای تعمیق فرهنگ علوی، 2 هزار و 500 نفر در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی تبلیغات اسلامی در دهه کرامت فعالیت داشتند.

انتهای پیام/89010/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول