اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 12 انجمن علمی و دانشجویی

جشنواره درون دانشگاهی حرکت در جیرفت برگزار شد

با حضور 12 انجمن علمی و دانشجویی ششمین جشنواره حرکت درون دانشگاهی در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

جشنواره درون دانشگاهی حرکت در جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، پیش از ظهر امروز ششمین جشنواره حرکت درون دانشگاهی در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

سعید امیرحاجلو مسئول انجمن­‌های علمی و پژوهشی دانشگاه جیرفت در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با حضور 12 انجمن علمی و دانشجویی این دانشگاه با هدف نمایش دستاوردهای علمی و پژوهشی و همچنین توانمندی­‌ها و ایده­‌های برتر دانشجویان دانشگاه جیرفت در قالب 23 غرفه برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه در مجموعه کارگاهی سابق جنب ساختمان منابع طبیعی این دانشگاه از پنجم تا هفتم آبان ماه سال جاری در معرض دید دانشگاهیان و فرهیختگان شهرستان جیرفت قرار دارد.

امیرحاجلو بیان داشت: انجمن­‌های گیاه­پزشکی، تولیدات گیاهی، ترویج و آموزش کشاورزی، باستان­شناسی، مکانیک، مکاترونیک، مکانیک ماشین ­آلات کشاورزی، شیمی، منابع طبیعی، نجوم، علوم دامی، زیست شناسی در این نمایشگاه شرکت فعال دارند.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به گسترش دانشگاه جیرفت در سال­‌های اخیر و تازه تأسیس بودن برخی رشته‌ها، تعدادی از انجمن­‌ها نخستین حضور خود را در این جشنواره تجربه می­‌کنند، تصریح کرد: غرفه کانون ورزشی، مشاوره، مؤسسه ماهان، آزمایشگاه، کارگاه، آمفی­ تئاتر و مدیریت از جمله ‌غرفه‌های بخش جنبی این نمایشگاه هستند.

مسئول انجمن‌های علمی و پژوهشی دانشگاه جیرفت متذکر شد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد خودباوری در میان دانشجویان، تقویت و سامان­دهی حرکت­‌های علمی دانشجویی، ارائه توانمندی­‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی انجمن­‌ها در حوزه­‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری، کارآفرینی، ارائه طرح­‌های برتر و ایده­‌های خلاقانه دانشجویی، عرضه نشریات دانشجویی، ایجاد فضایی پویا و بانشاط برای شکوفایی بهتر ایده­‌ها، حضور دیگر دانشجویان در انجمن­‌های علمی و انتخاب برترین طرح­‌ها و غرفه­‌ها برای شرکت در جشنواره کشوری حرکت است.

انتهای پیام/80002/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول