اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان در گفت‌وگو با فارس:

ابتکار فردا به خوزستان سفر می‌کند

استاندار خوزستان از سفر مدیرکل محیط زیست به این استان خبر داد و گفت: این سفر فردا به‌ منظور رسیدگی به مشکلات حوزه کارون انجام خواهد شد.

ابتکار فردا به خوزستان سفر می‌کند

عبدالحسن مقتدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مدیرکل محیط زیست در سفر خود علاوه بر کارون به مشکلات سد گتوند، هورالهویزه، هور شادگان و موضوع ریزگرد‌ها رسیدگی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مشکلات سد گتوند و رسیدگی به روستاهای حومه آن از موضوعات بسیار مهم در این سفر خواهد بود که امیدواریم هر چه سریع‌تر برطرف شود.

استاندار خوزستان افزود: مدیرکل محیط زیست در سفر خود با دوستداران محیط زیست و به ویژه کارون جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و به مشکلات زیست محیطی استان رسیدگی می‌کند.

وی در خصوص زنجیره انسانی حمایت از کارون که در چند روز گذشته در حاشیه کارون تشکیل شده بود، تصریح کرد: تشکیل این زنجیره حرکت خوبی بود و موجب شد که مسئولان به حوزه کارون رسیدگی کنند.

مقتدایی در پاسخ به این پرسش که اگر بار دیگر این زنجیره تشکیل شود از آن حمایت خواهید کرد، گفت: من بار‌ها حمایت خود را از این زنجیره اعلام کردم اما دیگر نیازی نیست که این کار ادامه داشته باشد چون طرح زنجیره حمایت از کارون به گوش مسئولان رسیده است و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در همین راستا به استان سفر می‌کند.

انتهای پیام/72015/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول