اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ابتکارات جدید استاندار سمنان ادامه یابد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ابتکارات جدید استاندار سمنان که از امشب استارت آن زده شد، باید ادامه یابد.

ابتکارات جدید استاندار سمنان ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی امشب در نشست شورای اداری این استان که در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد، با تبریک میلاد نورانی حضرت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر اظهار کرد: عید غدیر، عید الله‏ اکبر و از اعیاد بزرگ اسلامی است.

وی تصریح کرد: امشب شاهد ابتکار جدیدی از سوی استاندار جدید سمنان بودیم که جلسه شورای اداری استان سمنان را در شب قرار داد و این اقدام بسیار پسندیده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: این عمل باعث می‏شود تا مدیران دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی استان سمنان در روز سر کار خود حاضر باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

شاهچراغی متذکر شد: این رویه استاندار جدید سمنان نشان می‏دهد که محمد وکیلی از مدیران استان سمنان کار می‏خواهد و این ابتکار بسیار خوب و پسندیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز شاهد ابتکارات جدیدی از سوی استاندار سمنان باشیم تا این استان در مسیر رشد و ترقی رهنمون شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان یادآور شد: امام هادی (ع) در حدیثی، دنیا را بازار آخرت می‏دانند؛ در این بازار، برخی‏ها سود می‏برند و عده‏ای دیگر ضرر می‏بینند.

شاهچراغی با بیان اینکه سرمایه نخستین لازمه کار در بازار است، تأکید کرد: این سرمایه می‏تواند به دو شکل عمر انسان و جوانی‏اش و ولایت ظهور و بروز پیدا کند.

وی در پایان اضافه کرد: ولایت سرمایه عظیمی است و در جمهوری اسلامی ایران می‏توان به خوبی بر اساس آن کار کرد و ولایت فقیه عادل در حقیقت سرمایه اصلی انسان است.

انتهای پیام/2249/30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول