اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

بصیرت‌افزایی جزء اصلی برنامه‌های پرورشی است

رئیس گروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بصیرت‌افزایی جزء اصلی برنامه‌های پرورشی است و این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

بصیرت‌افزایی جزء اصلی برنامه‌های پرورشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود حقدوست شامگاه شنبه در جمع کارشناسان اداری و فرهنگیان بردخون با اشاره به ضرورت هماهنگی در امور آموزشی و پرورشی اظهار داشت: سیاست مسئولان اداره کل، حضور همیشگی در بین فرهنگیان است و این موضوع جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های اداری دارد.

وی با بیان اینکه پرورش بر تعلیم ارجحیت دارد و توصیه بر این است که به موضوع بصیرت‌افزایی نگاه دیگری شود، افزود: باید ناهنجاری‌های مختلف جامعه را با تدبیر، مطالعه و مشارکت کارشناسان فن از بین ببریم زیرا هزینه در جهت رفع مشکلات رفتاری، موجب صرفه‌جویی در اعتبارات زیاد آینده می‌شود.

حقدوست اضافه کرد: زنگ نماز در برنامه همه مدارس زده می‌شود و تأکید زیادی در اجرای مناسب آن شده است و باید این باور در میان فرهنگیان و دانش‌آموزان فرهنگ‌سازی شود تا نماز را مهم‌ترین موضوع در زندگی و کار خود بدانند و این فریضه عبادی همواره بزرگ داشته شود زیرا نماز پایه و زیربنای همه عبادات و تکالیف است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: رکن امامت و ولایت در هر کشور اسلامی باعث استحکام دین می‌شود و نظام اسلامی در ایران با کمک خواستن از ولایت توانسته مسیر ناهموار مشکلات و سختی‌ها را به آسانی پشت سر بگذارد و در مقابل دشمنان و بدخواهان مردانه ایستادگی کند.

بهرام حسینی‌پناه تغییر و تحولات را در اداره و مدارس به نفع منطقه دانست و افزود: در پروژه مهر همه فرهنگیان نقش داشتند و هرکسی در زمینه‌ای برای پیشرفت و توسعه منطقه تلاش کرد که الحمدلله وضعیت مطلوبی داشتیم و همه مدارس و کلاس‌ها از اوّل مهر کار خود را آغاز کردند و هیچ کلاسی را بدون دبیر در منطقه نداریم.

وی تفاهم، دوستی، همکاری، اخلاق حسنه و  تذکرات دوستانه را نیاز فضای اداری خواند و بر اجرای امور بر پایه نظم تأکید کرد و گفت: انتظار از ما بیشتر از ادارات و نهادهای دیگر است و باید شرایط الگو بودن را همواره حفظ کنیم و به شرایط سازمانی پایبند باشیم.

حسینی‌پناه ادامه داد: سلامتی و شادابی همکاران اداری بسیار مهم است و ما از هر اقدامی که در این زمینه نیاز باشد استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/66003/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول