اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

نمایشگاه طراحی در بیجار افتتاح شد

نمایشگاه طراحی چهره‌کاری از دو هنرمند جوان بیجاری با حضور مسئولان شهرستانی در مجتمع امیر نظام شهر بیجار افتتاح شد.

نمایشگاه طراحی در بیجار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، نمایشگاه طراحی چهره شامگاه شنبه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آثار هنرمندان سیما ذبیح‌الهی و خاطره بنده‌مرادی در نگارخانه مجتمع امیر نظام  گروسی افتتاح شد.

سیما ذبیح‌الهی، هنرمند جوان بیجاری در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار فارس در بیجار گفت: حمایت ارشاد اسلامی از هنرمندان جوان قابل تقدیر است و این پشتیبانی از جامعه هنرمندان موجب ارتقاء و گسترش جامعه هنری خواهد شد که امید است این نگاه استمرار داشته باشد.

وی، یکی از عمده مشکلات در حیطه برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری خود را بحث هزینه‌ها عنوان کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی مسئولان در این راستا نیز موانع بر سر راه برگزاری این نمایشگاه‌ها را برطرف کرده و انگیزه هنرمندان را برای ارائه آثار خود به نمایشگاه‌ها بیشتر خواهد کرد.

ذبیح‌الهی از دیگر مشکلات برگزاری این نمایشگاه را تداخل در برگزاری نمایشگاه‌های این مدت در نگارخانه بیجار عنوان کرد.

این هنرمند جوان بیجاری با بیان اینکه هنر با مردمان کردستانی خصوصاً جوانان بیجاری عجین است گفت: در کنار امر تحصیل می‌توان به ارتقاء هنرهای مورد علاقه خود پرداخت چه بسا در این راستا بتوان تجربیات فراوانی را کسب کرد.

ذبیح‌الهی خاطرنشان کرد: هنر، زبان گویای هنرمند نکته‌بین و تیزبینی است که تمامی زوایای ناشناخته روابط اجتماعی را کشف و در قالب زیبای هنر به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

این هنرمند جوان بیجاری افزود: به دلیل تاثیری که هنر به واسطه زیبایی خود بر حس لطیف  زیبایی دوستی دارد، راحت‌تر می‌تواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و مفاهیم را انتقال دهد.

وی، آغاز کار هنری خود را حدود هفت سال پیش عنوان کرد و گفت: در اسفند 91 کار هنری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و در این زمینه استاد فرزاد لطفی یکی از مشوقان اصلی او در این زمینه بوده است.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه  شامل 35 اثر طراحی با سبک زغال فشرده در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

همچنین این نمایشگاه تا 11 آبان ‌ماه جاری در نگارخانه مجتمع فرهنگی امیر نظام گروسی از ساعت 9 صبح تا پنچ عصر آماده بازدید عموم مردم علاقه‌مند به هنر است.

انتهای پیام/79015/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول