اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده حدیث سلسلة‌الذهب در دهدشت

نمایشگاه آثار جشنواره رضوی در قالب 40 اثر برتر و برگزیده از امشب در نگارخانه شهید افرازی دهدشت افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده حدیث سلسلة‌الذهب در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نمایشگاه خوشنویسی آثار جشنواره حدیث رضوی شامگاه سه شنبه در نگارخانه شهید علی‌صفدر افرازی در مجتمع فرهنگ و ارشاد دهدشت افتتاح شد.

آزاد خردمند در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در آستانه عید ولایت و امامت نمایشگاه حدیث سلسلة‌الذهب با بیش از 40 اثر برگزیده در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی در دهه کرامت خاطرنشان کرد: جشنواره حدیث سلسلة‌الذهب به صورت استانی برگزار شده بود.

خردمند ادامه داد: آثار برگزیده این جشنواره در قالب نمایشگاهی در نگارخانه شهید افرازی سالن اداره ارشاد واقع در کوی آزادگان به معرض نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه مدت برپایی نمایشگاه را 10 روز دانست و گفت: در این مدت دانش‌آموزان و عموم مردم از نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند.

خردمند با بیان اینکه بیش از 40 اثر در نمایشگاه مورد بازدید قرار می‌گیرد افزود: 28 اثر برگزیده از جشنواره رضوی و 16 اثر نیز مربوط به آثار برتر هنرمندان شهرستان و استان است.

به گفته خردمند نظیر چنین نمایشگاهی در شهرستان‌های لنده و چرام نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه به عیادت خبرنگار بیمار ایرنا رفتند و برای بهبودی کامل وی آرزوی شفای عاجل کردند.

انتهای پیام/82016/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول