اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت:

وجود اختلافات منشأ کشتار مسلمانان منطقه است

رئیس عقیدتی‌سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: وجود اختلافات منشأ کشتار مسلمانان منطقه است.

وجود اختلافات منشأ کشتار مسلمانان منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد باقری عصر امروز در جمع کارکنان تخصص‌های دریایی این شهر با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره گرامیداشت غدیر اظهار کرد: عید غدیر بزرگ‌ترین عید مسلمانان است که باید به خوبی در بین آحاد جامعه تبیین و تشریح شود.

وی به جزئیات واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: امام علی (ع) از همان ابتدا در کنار پیامبر بود و نخستین کسی بود که به اسلام ایمان آورد.

این مسئول با بیان اینکه امام علی (ع) تنها کسی بود که در جای پیامبر خوابید و جان خود را به خطر انداخت، تصریح کرد: علی (ع) در جنگ‌ها سپر بلای رسول‌الله (ص) بود.

وی نهج‌البلاغه را برادر قرآن دانست و یادآور شد: همه باید این کتاب نورانی را مطالعه کنند و بدانند که در زمان خلافت امیرالمومنین (ع) رنج‌های زیادی از طرف مردم به ایشان متحمل شد که حتی مورد لعن و نفرین آن حضرت نیز قرار نگرفتند.

*برای رهبر خود عمارگونه باشیم

باقری، با تصریح بر اینکه در زمان کنونی باید عمار گونه پیرو خوبی برای رهبر خود باشیم، خاطرنشان کرد: مقدمه پیروی از سیره ائمه معصومین (ع) شناخت دقیق از امام و زندگی با برکت آنها است.

وی، درباره خانه‌نشینی 25 ساله علی (ع) متذکر شد، یادآور شد: علی (ع) به ما آموختند که باید با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی کنیم تا دشمنان اسلام مانند امروز سوریه و عراق و بحرین از کشتار مسلمانان بهره‌مند نشوند.

رئیس عقیدتی‌سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت، منشأ کشتار مسلمانان منطقه را وجود اختلافات ذکر کرد.

انتهای پیام/84001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول