اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسات شورای شهر کرمانشاه روزهای یک‌شنبه برگزار می‌شود

برگزاری جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در روزهای یک‌شنبه در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه مورد توافق اعضا قرار گرفت.

جلسات شورای شهر کرمانشاه روزهای یک‌شنبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ششمین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه با محوریت معرفی تعیین کمیسیون‌های داخلی عصر امروز با حضور 12 تن از 15 عضو برگزار شد.

در این جلسه تعداد اعضای کمیسیون‌های داخلی توسط رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه معرفی شدند و اعضای هر کمیسیون در جلسه بعد رئیس و نایب رئیس را از میان اعضای کمیسیون مربوطه انتخاب می‌کنند.

در بخش دیگری از این جلسه تعدادی از نامه‌های وارده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیسیون ماده 100 تصادفی برگزار شود.

اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصمیم گرفتند محل تشکیل جلسات شورا را به مکان دیگری انتقال دهند و سازمان پارک‌ها یکی از نقاطی بود که پیشنهاد شد که در صورت تایید اکثریت اعضا، جلسات در آن محل برگزار می‌شود.

برگزاری جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به‌طور ثابت در روزهای یک‌شنبه نیز از موضوعاتی بود که با توافق اعضا مشخص شد.

در جلسه پیشین شورای اسلامی شهر کرمانشاه، محمد شه‌پرست از خاموش بودن تلفن همراه شهردار کرمانشاه و شهرداران مناطق شهر کرمانشاه به‌‌شدت انتقاد و بر پاسخ‌گویی آنان تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، مقرر شده شهردار کرمانشاه و شهرداران مناطق شهر کرمانشاه شماره تلفن همراه خود را در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه قرار دهند.

در این دوره از شورای اسلامی شهر کرمانشاه اعضا تصمیم گرفته‌اند از مدیران اجرایی مرتبط با وظایف شورا در جلسات دعوت کنند تا با هم‌فکری بیشتر، برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی مطلوب انجام شود.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول