اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

دولت یازدهم به دنبال عدالت در خدمات‌رسانی صادقانه است

استاندار مرکزی گفت: دولت یازدهم به دنبال عدالت در خدمات‌رسانی صادقانه به تمامی مناطق شهری و روستایی است.

دولت یازدهم به دنبال عدالت در خدمات‌رسانی صادقانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خنداب با اشاره به اینکه حاکمیت اعتدال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و توانمندی‌های جامعه از برنامه در پیش رو استان در تمامی عرصه‌ها است، اظهار داشت: دولت یازدهم در تلاش است عدالت را به معنای واقعی در تمام شهرها و روستاهای سراسر کشور جاری و ساری سازد.

وی با اشاره به اینکه توسعه متوازن در استان مرکزی یکی از اهداف برای رسیدن به عدالت در شهرها و روستاها در دستورکار قرار دارد، تصریح کرد: همه شهرها و روستاها باید از خدمات صادقانه دولت بهره‌مند شوند و این انصاف نیست شهرها و روستاهای از چشم مسئولان دور مانده و چشم انتظار عدالت بمانند.

استاندار مرکزی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی مسئولان این استان در امر خدمت‌رسانی به مردم توسعه متوازن و دستیابی به پیشرفت و تعادل است که همه باید در این زمینه همت کرده و برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مقیمی با بیان اینکه برخی از شهرها با وجود ارتقا به شهرستان از کمبودهای بسیاری رنج می‌برند، عنوان کرد: در گذشته به دلیل عدم توجه به خواسته‌های مردم همگرایی در استان مرکزی کمرنگ بود که خوشبختانه هم‌اکنون شاهد افزایش همگرایی در بین شهرستان‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه باید در سایه برنامه‌های کارآمد و شناخت حلقه‌های مفقوده در توسعه، چالش‌ها و فرصت‌ها بهترین شرایط را در مدیریت و اجرایی کردن راهبردهای توسعه استان به کار گرفت، متذکر شد: همگرایی و همدلی راز موفقیت در پیشرفت و توسعه است و بدون همگرایی رسیدن به پیشرفت امکان‌پذیر نخواهد بود.

مقیمی یادآور شد: استان مرکزی یکی از استان‌های مهم در قلب کشور است که برنامه‌های بهبود فضای کسب و کار، رونق اقتصادی، تولید، صنعت و اشتغال‌زایی، حوزه کشاورزی، گردشگری و تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل ترکیبی در آن تمامی کشور را متاثر و بهره‌مند می‌کند و باید در این بخش‌ها با قدرت کار شود.

استاندار مرکزی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در خنداب، ابراز داشت: این شهرستان در بخش کشاورزی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را برد.

مقیمی اضافه کرد: این منطقه به دلیل نوپا بودن با مشکلات بسیاری در بخش‌های کشاورزی، راه، امکانات بهداشتی و درمانی مواجه است که تلاش داریم در دولت امید این کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی در پایان بر لزوم توجه به مدیریت منابع آب، توسعه صنعتی با محوریت صنایع تبدیلی کشاورزی، جذب سرمایه‌گذاران، رونق اقتصادی، بهبود شرایط حمل و نقل جاده‌ای، بهبود مبلمان شهری و... این شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/87007/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول