اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد

ضرورت واکاوی اسناد به‌جا مانده از دوران جنگ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر واکاوی اسناد به جا مانده از دوران جنگ گفت: میراث دفاع مقدس باید با زبان و ادبیاتی هنرمندانه بیان شود و در این راستا همکاری و هم‌افزایی تمام ارگان‌های ذیربط ضروری است.

ضرورت واکاوی اسناد به‌جا مانده از دوران جنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدعلی نصرتی در جلسه ستاد استانی گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد، این واقعه را یکی از مصادیق افتخارات دوران دفاع مقدس ذکر و اظهار کرد: دستاوردهای دفاع مقدس، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید آنها را در تاریخ ماندگار کنیم.

وی با بیان این که کارهای انجام شده در این خصوص، کافی نیست، افزود: هنوز نتوانسته‌ایم به نحو مطلوب، دستاوردهای دفاع مقدس را برای مردم به درستی تبیین و آنها را به نسل جوان منتقل کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه همه از موهبت‌های دفاع مقدس بهره‌مند هستند، پس همه باید در حفاظت از دستاوردهای آن بکوشند، افزود: اگر امروز دشمن از جایگاه تهدید و زورگویی پایین آمده، همه به برکت دفاع مقدس است و هر چه پیش می‌رویم عظمت دفاع مقدس و تاثیرات آن بیشتر آشکار می‌شود.

وی با تاکید بر واکاوی اسناد به جا مانده از دوران جنگ، خاطر نشان کرد: میراث دفاع مقدس باید با زبان و ادبیاتی هنرمندانه بیان شود و در این راستا همکاری و هم‌افزایی تمام ارگان‌های ذیربط ضروری است.

نصرتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی سوسنگرد، اظهار داشت: مدال افتخار این عملیات پیروزمندانه متعلق به رزمندگان آذربایجان است و به همین جهت وظیفه ما در پاسداشت آن، وظیفه سنگینی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای سخنان خود با تبریک عید سعید غدیر، این روز را از بزرگترین عنایات خداوند به مسلمانان ذکر کرد و افزود: متاسفانه غفلت از موضوع مهم غدیر، هزینه‌های زیادی را بر مسلمین تحمیل کرده و تفرقه‌ها و اختلافات امروز ناشی از عمل نکردن به پیام غدیر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی و امام و شهدا، بخشی از پیام غدیر را به جهانیان ارایه کردند که مهم‌ترین دستاورد آن موضوع ولایت بود.

در این جلسه پیشنهادها و نظرات اعضای جلسه در خصوص برگزاری سی و سومین سالگرد شکست حصر سوسنگرد در استان آذربایجان شرقی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین با حضور فرماندار میانه و مسئولان آموزش و پرورش، موضوع احداث یادمان شهدای زینبیه و ثارالله میانه بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول