اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بین 348 فیلم ارسالی صورت گرفت

راهیابی مستند «زیباست خانه من» به جشنواره شهید آوینی

مستند «زیباست خانه من» تولید شبکه کرمان به مرحله مسابقه جشنواره بزرگ شهید آوینی راه یافت.

راهیابی مستند «زیباست خانه من» به جشنواره شهید آوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فیلم «زیباست، خانه من، تولید شبکه کرمان به کارگردانی سیدحمید میرحسینی از بین 348 فیلم فرستاده شده از سراسر کشور به جشنواره‌ فیلم «جایزه بزرگ شهید آوینی» برای شرکت در مرحله‌ی مسابقه انتخاب شد.

زیباست خانه من به تهیه‌کنندگی عطیه آستانی، زندگی زیبنده امیری از زنان سختکوش منطقه  اسفندقه در شهرستان جیرفت را روایت می‌کند که با همت بالای خود توانسته خانواده 10 نفره‌اش را به استقلال و خودکفایی برساند.

دیگر عوامل تولید این پروژه شامل تدوین و صداگذاری سیدحمید میرحسینی، مدیر تولید و عکاس سمیرا شیخ‌مظفری، تصویربرداری علیرضا نجیب‌زاده، صدابرداری افراسیاب امیری، دستیار تصویر منصور میراحمدی و سیدامین جهرمی، دستیار صدا  قاسم بومری و مجری طرح منصور ابوسعیدی و موسیقی حسن علیزاده هستند.

در جشنواره بزرگ شهید آوینی، مستندهایی با موضوع‌های اجتماعی دفاع مقدس، مقاومت و پایداری، پرتره و مستندهای سیاسی همسو با تفکر شهید آوینی در قالب مصادیق امروزی پذیرفته شده و به بخش مسابقه راه یافته‌اند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهارمین دوره اهدای جایزه بزرگ شهید آوینی را با رویکرد پاسداشت مقام شامخ سیّد شهیدان اهل قلم، در روز 12 آبان ماه 1392 در تالار وحدت برگزار می‌کند.

تولید قطعه موسیقایی «کرنا کرمانی» در واحد موسیقی کرمان

کرنا کرمانی عنوان قطعه‌ای است که برای مخاطب عام در واحد موسیقی مرکز کرمان تولید شده است.

قطعه موسیقایی کرنا کرمانی به آهنگ‌سازی و تنظیم کنندگی امیرحسین بخشی در ساختار ایرانی قابلیت پخش از شبکه‌های سراسری را دارد.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول