اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر حادثه‌ای که صبح امروز در میدان نبوت رخ داد

احتمال قطع عضو عابر پیاده در برخورد با کامیون

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون با عابر پیاده در میدان نبوت، یک نفر مجروح شد که احتمال قطع عضو وی می‌رود.

احتمال قطع عضو عابر پیاده در برخورد با کامیون

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث 48 ساعت گذشته اظهار داشت: در این مدت شاهد حوادث گوناگونی مانند برخورد پژو با مانع، تصادف کامیون، تصادف پژو و موتورسیکلت، واژگونی سواری و ... بودیم که در همه این حوادث می‌توان بی‌احتیاطی در رانندگی را مورد بحث قرار داد.

وی با اشاره به حادثه‌ای که امروز در میدان نبوت رخ داد، گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون و عابر پیاده در میدان نبوت، یک نفر مجروح شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: به دلیل وضعیت بد این مجروح احتمال قطع عضو وی می‌رود و این مجروح با عملیات احیا به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به حادثه تصادف چند دستگاه خودرو حد فاصل کیلومتر 10 تا 15 اتوبان قم تهران گفت: در این حوادث 18 نفر مصدوم و مجروح شدند.

17 مجروح در تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان قم تهران

فراهانی تصریح کرد: 17 نفر از مجروحان به وسیله 6 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده و یک نفر نیز به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفت.

وی از وقوع حادثه دیگری در کمربندی امام علی خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری با عابر پیاده برخورد کرد که در اثر این حادثه عابر پیاده که مردی 60 ساله بود در دم جان باخت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، حادثه جاده کاشان ابتدای جاده جنت‌آباد را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو با تیر چراغ برق، سه نفر راهی بیمارستان شدند.

برخورد موتورسیکلت با پژو یک نفر را راهی خانه آخرت کرد

وی همچنین از برخورد یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و تصریح کرد: براثر شدت حادثه راکب موتور جان خود را از دست داد.

فراهانی از وقوع حادثه دیگری در کیلومتر 2 جاده اراک خبر داد و گفت: این حادثه که بعد از شاه جمال به سمت سلفچگان رخ داد بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان، راننده خودرو که آقایی 50 ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وی با اشاره به حادثه جاده قدیم ساوه ـ سلفچگان اظهار داشت: بر اثر واژگونی سواری پنج سرنشین آن به شدت مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی وقوع تصادف در محور پردیسان ـ کهک را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر این تصادف 6 نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول