اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال فرماندار کرج:

پایانه‌های مواد پروتئینی در کرج ایجاد می‌شوند

معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال فرماندار کرج گفت: به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم ایجاد پایانه‌های مواد پروتئینی در کرج در دستور کار قرار گرفت.

پایانه‌های مواد پروتئینی در کرج ایجاد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور ظهر امروز در دومین جلسه راه‌اندازی پایانه توزیع مرغ و موادغذایی اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم و توزیع کالاهای اساسی یکی از مهم‌ترین وظایف این معاونت است.

وی ادامه داد: در این راستا با برنامه‌ریزی‌های اساسی و همچنین تمهیدات لازم زمینه ارائه خدمات بیشتر به مردم در این خصوص فراهم خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده اولین پایانه توزیع مرغ و مواد پروتئینی در آبان‌ماه در کرج راه‌اندازی می‌شود، افزود: راه‌اندازی این پایانه‌ها یکی از راهکارهای اساسی به منظور نظارت بر حذف واسطه‌ها و ثبات قیمت مرغ است.

مهرور افزود: از مهم‌ترین مزیت‌های راه‌اندازی این پایانه‌ها افزایش سطح بهداشت و پیشگیری از بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است.

وی ادامه داد: با توجه به نظارت و کنترل مواد توزیعی این مهم با دسترسی بیشتر و با قیمت مناسب در بین شهروندان توزیع خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کرج در ادامه سخنان خود لزوم توسعه خدمات‌رسانی به مردم را در بخش‌های مختلف مهم ارزیابی کرد و افزود: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای تحقق اهداف که همان خدمات‌رسانی به مردم است را بیش از پیش مدنظر قرار دهند.

مهرور در ادامه افزایش کیفیت، بهبود بسته‌بندی، نظارت ویژه بر بهداشت و نیز قیمت مطلوب و مناسب را از مهمترین مزایای طرح ایجاد پایانه‌های مرغ و مواد پروتئینی اعلام کرد.

انتهای پیام/2302/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول