اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

افتتاح 3 زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم آبادان

شهردار آبادان از افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم این شهر خبر داد.

افتتاح 3 زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم آبادان

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: توجه به ورزش‌های همگانی برای ما بسیار مهم و ارزشمند است و در طول دو سال و نیم گذشته به این موضوع بیش از گذشته پرداخته‌ایم.

وی از برگزاری دو لیگ فوتبال محلات در هشت زمین چمن مصنوعی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: با احداث زمین‌های ورزشی و چمن مصنوعی تاکنون اقدامات قابل قبولی در شهرستان اجرایی کرده‌ایم تا دیگر مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان حتی در مناطق محروم برای پرداختن به فعالیت‌های ورزشی با مشکل روبه رو نباشند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان همچنین عنوان کرد: توجه به مناطق محروم و نقاط عمومی شهر را در اولویت برنامه‌های ورزش‌های همگانی قرار داده‌ایم و در این خصوص خواستار تعامل مضاعف شهروندان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در تعالی ورزش‌های همگانی تصریح کرد: تاکنون سه دوره پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شده که آخرین دوره آن به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان برگزار شد و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه احداث سه زمین چمن مصنوعی را در نقاط مختلف شهرستان در برنامه‌های آتی داریم گفت: کار ساخت این زمین‌های ورزشی آغاز شده و این خبر خوشی برای جوانان و نوجوانان و ورزش دوستان آبادانی است.

شهردار آبادان با اشاره به مکان‌های ساخت این سه زمین چمن مصنوعی تصریح کرد: شطیط، شهرک دریا، سلج شرقی و غربی از جمله این مناطق هستند.

وی در پایان عنوان کرد: این اماکن ورزشی تا پایان آبان ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید تا گامی دیگر در راستای تعالی ورزش منطقه برداشته شود.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول