اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره دیتای مخابرات همدان:

تعرفه اینترنت پرسرعت تغییر نمی‌کند

رئیس اداره دیتای مخابرات همدان از عدم افزایش تعرفه اینترنت پرسرعت خبر داد.

تعرفه اینترنت پرسرعت تغییر نمی‌کند

جواد کریمی رادپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از شبهه به وجود آمده در اذهان عمومی مبنی بر تغییر تعرفه اینترنت پرسرعت را تکذیب کرد و افزود: تاکنون هیچ تغییری در روند افزایش تعرفه‌ها به وجود نیامده است.

وی گفت: البته سعی در کاهش قیمت تعرفه‌ها از برنامه‌های اداره دیتای مخابرات استان همدان است.

رئیس اداره دیتای مخابرات همدان از افزایش پورت‌های اینترنت پرسرعت در شهرستان همدان خبر داد و افزود: تمام مناطق شهرستان همدان طی روندی در حال افزایش پورت اینترنت پرسرعت هستند که تقریباً همه مناطق زیر پوشش این پورت‌ها قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در راستای افزایش پورت‌های اینترنت پرسرعت، کافونوری‌ها را در برنامه خواهیم داشت.

کریمی رادپور در خصوص کافونوری‌ها به عنوان روشی برای مرکزیت خدمات ای دی اس ال اذعان داشت: در صورت عدم پاسخگویی کابل‌های ارتباطی، فیبر نوری از مرکز تلفن به کافه نوری وصل خواهد شد.

وی از راه‌اندازی ای دی اس ال در 200 روستای استان همدان خبر داد و افزود: در راستای خدمات‌دهی به همشهریان همدانی از 10 خط تلفن ثابت در استان یک خط تلفن ثابت، دارای ای دی اس ال است.

رئیس اداره دیتای مخابرات همدان از افزایش حجم اینترنت خبر داد و افزود: در ادامه خدمات‌دهی بهتر به مشتریان حجم اینترنت را افزایش و در نهایت از افزایش قیمت آن جلوگیری کرده‌ایم.

وی در پایان از اعطای مودم رایگان وایرلس به ارزش 120 هزار تومان خبر داد و افزود: مشتریان اینترت پرسرعت که برای نخستین بار ثبت نام کرده‌اند می‌توانند از خدمات رایگان وایرلس به ارزش تقریباً 120 هزار تومان استفاده کنند.

انتهای پیام/89026/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول